عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 93
نویسنده : admin


شاید شما از کسانی باشید که تا به حال سوزن بوتاکس به پوست‌تان نخورده باشد بنابراین اصلا بعید نیست اگر اطلاعات کافی در اختیار نداشته باشید. در این صورت این مطلب را از دست ندهید به‌خصوص اگر عزم جزمی برای استفاده از بوتاکس دارید این ویکی پدیای مختصر و مفید را که توسط کلینیک سیب سرخ تهیه شده، بخوانید و با آگاهی بیشتری اقدام کنید.
8 توصیه برای بوتاکس اولی ها

درمان چروک صورت با سه شرط:
1. با بهترین مارک بوتاکس دیسپورت
2. در کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت
3. توسط پزشک متخصص با مهارت تزریق در نقاط دقیق



تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 81
نویسنده : admin

 

Spotify یکی از قدرتمندترین سایت ها در زمینه موسیقی می باشد که شما به راحتی میتوانید با خرید یک گیفت کارت Spotify بیش از 16 میلیون ترانه دسترسی داشته باشید.

Spotify از اکتبر سال ۲۰۰۸، راه‌اندازی شده است و بیشترین طرفداران خود را در اروپا دارد.

«اسپاتیفای» از لحاظ لغوی ترکیبی از کلمه‌های SPOT و IDENTIFY می باشد.

 


تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
بازدید : 101
نویسنده : admin

ک سمت قضیه سلامتی را داریم و نقطه مقابل بیماری است. بنابراین تلاش ما در دو جهت است؛ یکی ارتقای سلامتی است و دیگری باید با هر اتفاقی که باعث از بین رفتن سلامتی می‌شود، مبارزه کنیم. هرچند ممکن است که لوازم آرایشی منفعتی داشته و زیبایی موقت و کاذب همراه داشته باشد، اما به دلیل آنکه از مواد شیمیایی تشکیل شده است، این امکان هم وجود دارد که باعث از دست دادن سلامتی فرد نیز شود. این لوازم دو اثر روی پوست می‌گذارند؛ یکی اثرات آنی و دیگری اثرات طولانی‌مدت و مزمن. در بسیاری از موارد گزارش‌شده فرد با لوازم آرایشی دچار حساسیت موضعی و عارضه سریع مثل سرخی و تورم پوست یا حتی عفونت‌هایی شده که بعد از استفاده از این مواد رخ داده است؛ اما در کنار این بحث اثرات طولانی مدت نیز داریم، به‌طوری که به مرور زمان این مواد شیمیایی که روی پوست اثر می‌گذارند به جای زیبایی فرد ممکن است باعث چروک و خرابی پوست شود، در نتیجه فرد در درازمدت دچار پیری زودرس می‌شود و حتی در مواردی هم سرطان پوست گزارش شده است.

 


تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
بازدید : 103
نویسنده : admin

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  


تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 87
نویسنده : admin

275 - بوتاکس چیست؟ کاربرد و عوارض تزریق بوتاکس (کلیک کنید)
با افزایش سن در نقاط مختلف صورت خطوط چروک ظاهر می شوند.این خطوط بویژه در ناحیه پیشانی ،خط اخم و خطوط دور چشم بعلت انقباض عضلانی بوده و اگر بموقع درمان شود،مانع از تبدیل خطوط موقت انقباض به خطوط دائم (که در حالت استراحت هم وجود دارند)می شوند.


تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 92
نویسنده : admin

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بیشتر شرکت های تولید کننده گوشی و تبلت از شیشه های گوریلاگلس استفاده می کنند، با این وجود باز هم به برچسب نیاز دارند. این محافظ ها برای لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب های


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان reza-fablog و آدرس rezafathabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com