سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت 
سئوهاما

سئو ، اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو به سایت ها هدایت می شود. اگر چه شبکه های اجتماعی هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، ولی موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند. سئو یکی از موثرترین روش ها برای دیده شدن در موتورهای جستجو است. این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند.

 

کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می کنند، ارزش فوق العاده ای دارند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می تواند دلیل موفق شودن (یا شکستن) یک سازمان باشد. ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند تبلیغات، درآمد و مواجهه را مانند هیچ کانال بازاریابی ارائه دهد. سرمایه گذاری در جستجوگرها می تواند در مقایسه با سایر انواع بازاریابی و ارتقاء میزان بازدهی استثنایی داشته باشد.

چرا موتورهای جستجو نمیتوانند سایت من را بدون  سئو را تشخیص دهند؟

 

بهبود سایت

موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای جستجو اصلی همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی خود را برای ردیابی وب عمیق تر و نتایج بهتر را برای کاربران به وجود بیاورند. با این حال، محدودیتی برای موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که سئو مناسب می تواند هزاران نفر از بازدید کنندگان شما را افزایش دهد و توجه بیشتری را به خود جلب کند، حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجوی خود پنهان کند.

 

علاوه بر ایجاد محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، سئو همچنین به ارتقاء رتبه بندی کمک می کند تا محتوا در آنجا قرار گیرد که جستجوگران آن را راحت تر پیدا کنند. آن دسته از شرکت هایی که انجام جستجوگرها ( seo ) را در نظر می گیرند، در بازدید کنندگان و مشتریان مورد نظر است.

 

اهداف سئو چیست ؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، هدف سئو سایت بالا آوردن سایت در جستجو های مرتبط و طبیعی است . البته ممکن است سئو چند هفته یا چند ماه کار ببرد تا به هدف خود برسد . بهترین نتیجه ی سئو این است که سایت پس از جستجو طبیعی کلمه ی کلیدی در لینک اول تا سوم قرار گیرد ، این لینک ها بیشترین میزان کلیک را به خود اختصاص می دهند . به این ترتیب ترافیک و فروش به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت و همچنین تبلیغی برای کسب و کار محسوب می شود .

خدمات سئو

خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، هر فعالیتی که در راستای بهبود سئوسایت شما (جایگاه) شما در نتایج جستجو انجام میشود خدمات سئو گفته میشود. هزینه خدمات سئو در واقع سرمایه گذاری شما برای بهبود کسب و کارتان میباشد

 

پشتیبانی سئو بعد از سئو جز مهمترین مباحث در زمینه سئو می باشد. پشتیبانی سئو شامل بخش های زیادی میباشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.ابتدا باید بدانید پشتیبانی سئو چیست

پشتیبانی سئو چیست

پشتیبانی سئو به کارهای که توسط سئوکار انجام میگردد گفته میشود، این کارها شامل موارد زیر میگردد:

1- بهینه سازی مداوم سایت

             بهینه سازی مداوم سایت یعنی بروز رسانی سایت با توجه به الگوریتم های گوگل برای افزایش بازدید واقعی گوگل میباشد.

2-بررسی و آنالیز رقبا

   شما در جزیره زندگی نمی کنید و بدون داشتن رقیب سایت شما رشد نخواهد کرد ولی باید بدانید بهتر است با آنالیز دقیق رقبا سعی در بهتر کردن سایت خود کنیید.

3-تولید محتوا بصورت دوره ای

   بهتر است سایت خود را بصورت دوره ای از نظر محتوا بروز نگه دارید در پشتیبانی سئو بخشی از این کار توسط سئو کار انجام میشود ولی با توجه به اهمیت این کار سعی کنید بر محتوا با کیفیت نظارت دقیق داشته باشید.

4- لینک سازی

    لینک سازی یعنی ارتباط با دنیا با لینک سازی دقیق و اصولی سایت شما توسط ربات ها بیشتر دیده خواهد شد.

5-بررسی مداوم امنیت سایت

   این کار بیشتر مربوط به پشتیبانی وب سایت میباشد ولی باید بدانید بد نیست اگر سئو کار هستید گاهی به امنیت سایت هم نگاهی بی اندازید زیرا با یک اشتباه تمام زحمات شما در چند روز دان شدن سایت از بین خواهد رفت

حال که با سر فصل های پشتیبانی سئو آشنا شدید لازم است بدانید چه کسانی به پشتیبانی ساین نیاز دارند.

 

سئو ارزان

سئو ارزان یا فریب ، سئو ارزان زمانی معنی پیدا می کند، که بتوان برای قیمت سئو سایت تعرفه سئو مشخص کرد. با توجه به توضیحات گفته شده در آموزش سئو باید گفت قیمت گذاری خیلی سخت می باشد.

با توجه به توضیح گفته شده در واقع سئو قیمت دقیقی ندارد که بتوان برای آن ارزان یا سئو گران مشخص کرد. قیمت سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از این عوامل سئوکار میباشد.

سئوکار باتوجه به سختی کلمات نوع بهینه سازی سایت تعیین می کند سئو شما سئو ارزان هست یا سئو گران که باز هم دقیق نمیتوان برای سئو قیمت تعیین کرد.

پکیج های سئو

این پکیج ها که در سال های اخیر باب شده برای سئو کاران مبتدی می باشد پکیج سئو یعنی محدود کردن حق مشتری !

پکیچ سئو بیشتر در سئو وردپرس کاربرد دارد دلیلش هم این است که سئو وردپرس محدود شده به تولید محتوا و افزونه یوست سئو (Yoast SEO) برای سایت وردپرسی که باید گفت یوست در واقع یه چک لیست سئو میباشد که برای سادگی کار ساخته شده است.

خرید سئو

جدیدا در خیلی سایت ها شاهد این هستیم که مواردی مبنی بر خرید سئو درج شده است. همانطور در مقاله قیمت سئو سایت گفته شده است. سئو کالا یا خدمات قابل فروش نیست.

زیرا سئو یک فعالیت است با سه طرف، طرف اول کارفرما طرف دوم گوگل طرف سوم سئو کار شما نمیتوانید چیزی را خرید و فروش کنید که طرف سوم در آن حضور ندارد.

اما میتوانید با توجه به آموزش سئو و کمک از یک سئو کار سایت خود را به هزینه مناسبی بهینه سازی کنید. که این عمل کاملا به نفع شما میباشد.

منبع : سئوهاما