عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 139
نویسنده : admin
سئو یا ادوردز ؟ سوالی که چند وقتی است ذهن همه را به خود مشغول کرده است. برای پاسخ دادن به این سوال باید ابتدا با تعریف سئو و ادوردز و مزایا و معایب و آموزش سئو و آموزش گوگل ادوردز آشنا شوید، تا بتوانید تشخیص دهید که کدام روش SEM ( بازاریابی در موتورهای جستجو ) برای وب سایت شما مفیدتر
 
خواهد بود.
 
سئو یا ادوردز
 
ابتدا تعریف ساده ی از مفهوم سئو و ادوردز را ارائه می دهیم، تا با درک درست این مفاهیم بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.
 
سئو چیست ؟
 
سئو، به معنای بهینه سازی تمامی محتوای سایت است. شما با بهینه سازی وب سایت خود این امکان را به گوگل می دهید که محتوای وب سایت شما را به راحتی درک کند و رتبه ی خوبی وب سایت شما بدهد. با انجام سئو درست و اصولی می توانید ترافیک زیادی را به وب سایت خود هدایت کنید و همان طور که می دانید، افزایش ترافیک سایت می تواند شما را به فروش بیشتری برساند.
 
 
مزایای سئو
 
1- سئو ارزان و رایگان است.
 
2- با سئو بیشتر دیده می شوید و ترافیک بیشتری را جذب می کنید.
 
3- سئو می تواند شما را به یک برند تبدیل کند. ( برای درک بهتر این موضوع به مقاله ی برندینگ چیست مراجعه کنید. )
 
4- هزینه های تبلیغات و بازاریابی شما به طور چشم گیری کاهش می یابد.
 
5- شما از رقبای خود فاصله ی چشمگیری می گیرید.
 
6- وقتی در گوگل اول هستید، در نگاه مشتریان نیز اول خواهید بود.
 
7- احتمال استفاده از خدمات و یا کالاهای شما برای جستجو کنندگان گوگل بالای 90 درصد می شود.
 
مضرات سئو
 
 
1- سئو واقعی زمان بر است.
 
2- سئو واقعی مشکل است.
 
3- اگر شما قادر به انجام سئوی سایت خود نباشید، باید برای انجام سئو هزینه پرداخت کنید.
 
حال که با سئو آشنا شدید، بهتر است کمی درباره ادوردز نیز بدانید.
 
 
ادوردز چیست ؟
 
ادوردز در واقعیت سئوی پولی به روش گوگل است. ادوردز به شما این امکان را می دهد که به جای صرف زمان طولانی و انتظار برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل، با پرداخت هزینه ای مناسب به گوگل، به سرعت در لیست نتایج برتر گوگل قرار بگیرید.
 
مزایای ادوردز
 
 
1- نتیجه در لحظه مشخص می شود.
 
2- کسانی که بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند به احتمال زیاد مشتریان شما هستند. در واقع فروش خدمات و محصولات شما بالا می رود.
 
3- هر تغییری که در الگوریتم های گوگل ایجاد شود تاثیری بر روی نمایش سایت شما به هنگام ادوردز نخواهد داشت.
 
4- همه فعالیت های سایت تحت کنترل شماست و سایت های دیگر نمی توانند اسپم ایجاد کنند و فعالیت سایت شما را مختل کنند.
 
 
با ادوردز می توانید با هر کلمه کلیدی که بخواهید در صفحه ی اول گوگل باشید،
 
مضرات ادوردز
 
1- ادوردز تاثیری بر سئو سایت شما ندارد.
 
2- ادوردز هزینه بردار است.
 
3- با تمام شدن بودجه پرداختی شما، سایت شما به جایگاه اصلی خود در نتایج برمی گردد.
 
سئو یا ادوردز برای چه کسانی مناسب است ؟
 
 
با بررسی های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب بین این دو کار ساده ای است. فقط باید بدانید که به دنبال چه نتیجه ای هستید.
 
برای مثال فرض کنید که سایت شما سایت یک پزشک، استاد یا کاتالوگ آنلاین است و شما در این سایت فقط به معرفی خود و مجموعه کاری خود پرداخته اید. در این صورت شما احتیاجی به ادوردز ندارید. ولی اگر وبسایتی دارید که در آن به فروش خدمات یا کالا می پردازید، مثل وب سایت فروش عسل، شما پس از بهینه سازی ابتدایی با توجه به میزان سودی که هر فروش کالا برای شما فراهم می کند، باید شروع به ادوردز کنید تا افراد بیشتری با محصولات شما آشنا شوند.
 
در واقع ادوردز جایگاه رقابتی شما را برای رقابت با رقبا بهتر می کند و این به معنی این است که به جای صرف زمان طولانی برای رسیدن به جایگاه بهتر، با پرداخت یک هزینه معقول به فروش مناسبی دست پیدا می کنید.
 
به عنوان مثال، کسب و کار شما فروش لباس برای شب عید است. شما از الان تا شب عید 2 ماه فرصت دارید تا وب سایت خود را در نتایج برتر گوگل قرار دهید، مطمئنا با انجام روش های اصولی سئو نمی توانید در مدتی زمانی کوتاه، به صفحه ی اول گوگل بیاید، ولی اگر از ادوردز استفاده کنید، در کمتر از 72 ساعت می توانید به صفحه ی اول گوگل بیاید.
 
یک نتیجه گیری ساده
 
 
اگر زمان کافی دارید ولی امکان پرداخت هزینه برای شما وجود ندارد، سئو برای شما بهترین گزینه است. ولی این روش در صورتی امکان پذیر است که شما در سئو تخصص داشته باشید. با توجه به زمان زیادی که سئو می برد و امکان سوخت مالی که دارد، گزینه مناسبی نیست و بهتر است از ادوردز استفاده کنید چون ادوردز هم سریع و هم قابل برنامه ریزی است. شما با ادوردز می توانید با هر تعداد کلمه ی کلیدی که می خواهید صفحه ی اول گوگل باشید.
 
در پایان باید گفت که تشخیص و انتخاب صحیح کلمات کلیدی در ادوردز امری مهم می باشد که انجام آن نیازمند تخصص و تجربه کاری است.
 
سخن پایانی
 
 
در پایان این مقاله باید گفت که از بین سئو یا ادوردز نمی توان یک مورد را انتخاب کرد، بلکه باید گفت که هر دو برای هر سایتی ضروری هستند. اولویت بین سئو یا ادوردز را باید یک متخصص تشخیص دهید. تجربه کاری تیم ما این موضوع را نشان می دهد که استفاده از هر دوی امکانات نتایج بسیار درخشانی را برای شما رقم خواهد زد به شرطی که شما تمامی اصول اساسی را رعایت کرده باشید. تیم حرفه ای سئوهاما با توجه به حضور متخصصان آن و همچنین تجربه کاری بالای خود می تواند همراه خوبی برای شما تا رسیدن به موفقیت باشد.
 
 منبع :seohama.com

تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 104
نویسنده : admin

گرچه من هیچ وقت رژیم غذایی به تنهایی رو پیشنهاد نمیدم و ورزش کردن هر چند ده دقیقه در روز را مکمل کاهش وزن و مناسب چربی سوزی و رسیدن به نتیجه مطلوب می دونم. در مقاله قبل در مورد چند برنامه رژیم غذایی عجیب و غریب کاهش وزن سریع ، آمپول های لاغری و همین طور منوی صبحانه و میان وعده ها توضیحاتی دادم که لینک اون رو در آخر همین مقاله قرار میدم. اما الان دیگه تایم ناهار رسیده و من بی صبرانه منتظرم تا برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع در یک ماه رو با شما به اشتراک بذارم.
پس با نبض ما همراه باشید.
‎وقت ناهار (١٢:٣٠-٢:٣٠ ظهر)
بهترین ساعت برای صرف ناهار ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲:۳۰ ظهر هست. برخلاف مقاله رژیم لاغری قبل که از دغدغه های خوردن صبحونه تو ایران برای شما گفتم، دیگه هیچ جای نگرانی برای تایم ناهار وجود نداره!
در ادامه چند تا ناهار فوق العاده خوشمزه و لذیذ به شما معرفی می کنم که ارزش غذایی اونها کمتر از ۳۰۰ کالری هست.
۱- سوپ سبزیجات
سوپ یکی از غذاهای مقوی و سرشار از ویتامین، آنتی اکسیدان و فیبر هست که شما با خوردنش احساس سیری کامل می کنید. بله بله میدونم الان حتما صدای یک سری از شما بلند شده که نه ما اصلا سیر نمی شیم. کلا ما ایرانی ها ارادت خاصی به برنج، سیب زمینی و نون داریم.
اگر به هر دلیل هنوز احساس گرسنگی داشتید، تکرار می کنم و باز هم تکرار می کنم اگر واقعا گرسنه بودید، می تونید در کنار یک کاسه ی بزرگ سوپ سبزیجات که تقریبا ۱۴۰ کالری داره، از ۲ عدد نان تست جو که من به شخصه عاشق یکی از برندهای ایرانی اون هستم، استفاده کنید ولی انتظار نداشته باشید که تو برنامه غذایی رژیم لاغری به شما پیشنهاد صرف یه بشقاب برنج و یا یه ظرف پر از سیب زمینی سرخ کرده اونم با سس کچاپ رو بدم. واااای دلم خواست!
نکته: می تونید برای تزیین سوپتون از مقداری جعفری خرد شده ی که عطر و رنگ بی نظیری به سوپ میده، استفاده کنید.
۲- ماهی قزل آلای سالمون گریل شده با برنج
سالمون گریل شده با سس بی نظیر سبزیجات و پنیر و یا سس تری یاکی! تری+یاکی نه تریاکی! یک غذای بسیار لذیذ و کم کالری هست که شما را بطور کامل سیر می کند. یک فیله ماهی سالمون کبابی دارای ۱۲۴ کالری است. یه خبر خوب، شما می تونید در کنار سالمون گریل شده ی جذابتون در منوی رژیم لاغری از ۱/۲ فنجان برنج پخته شده هم استفاده کنید البته فقط ۱/۲ فنجان نه سه کفگیر برنج!
۳- ساندویچ تخم مرغ
یک غذای خیلی آسون و ساده است؛ مخصوصا برای زمان هایی که شب مهمونی بودید و برای ناهار محل کارتون وای هیچی ندارید! گویند ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه استعاره از همین تخم مرغ بوده و هست. اما قبل از اینکه طرز تهیه تخم مرغ کوچولو رو برای شما بیان کنم، این نکته رو بگم که خداییش تخم مرغ های محلی یه طعم و حس دیگه ای دارند. مثلا شده صبح تو ییلاق های ماسال و مه منطقه اولسبلانگاه، تخم مرغ محلی بخورید!
بگذریم….
۲ عدد نان ساندویچی کوچک چند غله یا همون نان سبوس دار + ۲ عدد تخم مرغ + ۳ تکه پیاز + ۲ تکه گوجه فرنگی +چند برگ کاهوی تازه مواد لازم ما برای ناهار محسوب میشه. در ادامه من یه فیلم جذاب در مورد انواع روش های درست کردن تخم مرغ اوردم که میدونم از دیدنش لذت خواهید برد.

۴- برنج قهوه ای، حبوبات و سالاد
برنج قهوه ای آخه اینم شد رنگ! مزایای زیادی نسبت به برنج سفید دارد. این غذا سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هاست که به کاهش وزن کمک می کند. به همین دلیل در رژیم لاغری نسبت به برنج سفید ارجحیت داره. خلاصه این برنج قهوه ای رو البته باز تکرار می کنم ۱/۲ پیمانه برنج رو تو بشقاب بکشید و بخورید. اینم شد ناهار آخه!! پس چیکار کنیم؟ اجازه بدید یکم فکر کنم و ببینم تو این برنامه رژیم لاغری سریع چه چیز کم کالری و جذابی رو میشه در کنارش قرار داد؟!
یافتم! با ۱/۲ فنجان پوره ی حبوبات و یه کاسه کوچیک سالاد شیرازی می تونید یه ناهار رنگی رنگی و فوق العاده مقوی داشته باشید. من به شخصه عاشق دال عدسی هستم که با عدس معمولی خیلی فرق داره. دال عدس یه پیشنهاد جذاب رد نشدنی هست که نیازی هم به تهیه پوره نداره! فقط نکته ی کنکوریش اینجاست که یه کوچولو آبلیموی تازه به عدسیتون اضافه کنید. ناهار آمادست؛ نوش جان!
میان وعده عصرانه (۵-۶:٣٠ غروب)
یکی از دوستانم با افتخار تعریف می کرد که من و همسرم از ناهار تا شام هیچی نمی خوریم. از نظر همه ی متخصصان تغذیه این اشتباه ترین کار ممکنه.
بدن شما مثل یه ماشین می مونه که مدام نیاز به تامین انرژی و سوخت داره. دیدید وقتی بنزین رو به اتمام هست، آلارم بنزین روشن میشه و شروع می کنه به بوق زدن.
بدن شما دقیقا عصرها همچین حالتی داره. با این تفاوت که هیچ کس چراغ اون رو نمی بینه! همین باعث میشه که در حدود ساعت ۸ تا ۹ شب به شدت احساس گرسنگی کنید و با هیجان فراوان منتظر یه شام جذاب و پرملات باشید! نتیجه ی چنین ولعی در شام خوردن، چاقی و بیماری های معده خواهد بود و فکر می کنم شما هم با من هم عقیده باشید که هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست.
پس بیاین با هم یه قرار سلامتی ده دقیقه ای بذاریم. ده دقیقه طلایی که می تونه وعده ی شام شما رو سبک تر و سلامتی تغذیه شما رو بیش از پیش بیمه کنه. هر زمان که عصرها مشغول بررسی اینستاگرام و چندین ده دقیقه صرف زمان اونجا بودید، به این ده دقیقه فکر کنید و آقا اصلا مثل سینما رفتن، همونطور که مشغول چک کردن ایسنتا و تماشای لایو هستید، عصرونتون رو هم میل کنید. در ادامه ۶ عصرانه ی خوشمزه و در عین حال سالم برای این رژیم لاغری به شما معرفی شده که هر کدوم کمتر از ١٠٠ کالری دارند.
۱- چای لیمو و نان سوخاری
این نوع نان از برخی بیسکویت ها هم سالم تر هست. دو عدد نان سوخاری حاوی حدود ۸۵ کالری و یک فنجان چای لیمو ی تلخ تنها ۵ کالری دارد. البته من چای لیمو رو تست کردم خیلی هم تلخ نیست! به جای چای لیمو از چای سبز یا خیلی از دمنوش های گیاهی می تونید استفاده کنید. من اسم برند خاصی رو نمیارم که تبلیغ نشه ولی بعضی هاشون واقعا حول حالنا هستند مخصوصا اگه یه کوچولو زعفران آب شده هم به دمنوش گیاهی اضافه کنید که دیگه نگم برات!
۲- تخم مرغ آب پز و چای سبز
اگر به هر دلیل در این رژیم لاغری برای ناهار، تخم مرغ خوردید، اصلا این عصرونه رو به شما پیشنهاد نمی کنم. در غیر این صورت تخم مرغ پخته با نان ساندویچ یا نان تست و گوجه و خیارشور می تونه یه غذای حاوی پروتئین خیلی مقوی باشه که به کاهش وزن خیلی کمک می کنه. البته هرگز این ساندویچ رو با نوشابه میل نکنید! اگر از طرفداران چای سبز هستید، باید بگم که تخم مرغ آبپز همراه با یک فنجان چای سبز تلخ ٨۵ کالری دارد!
۳- آجیل
آجیل منبع عالی انرژی و مواد مغذی است. مغزها مانند بادام، پسته و گردو بهترین گزینه برای کاهش وزن در برنامه غذایی رژیم لاغری است. بله بله میدونم که قیمت آجیل در برخی مناطق با نفت سیاه برابری می کنه ولی منظور ما استفاده از آجیل به عنوان ناهار یا شام نیست که نگران حجم زیاد اون و هزینه ی بالا باشید. شما می توانید ۱۲ عدد بادام (۸۵ کالری) یا ٧ نصف گردو (۹۵ کالری) یا ۲۰ عدد پسته (۸۰ کالری) را برای کنترل گرسنگی در عصر بخورید.
پ.ن ۱: دقت کنید در این رژیم لاغری بین نامبرده شده های لاکچری، علامت یا اومده نه و!!
پ ن ۲: ۷ نصف گردو دقیقا میشه..ایم بذارید حساب کنم…بچه اون چرتکه رو بیار! ۳٫۵=۲÷۷ یعنی به عبارتی سه گردو کامل با یه نصف یک گردو. همچین چیزی
۴-آب پرتقال
آیا منتظر توضیح خاصی هستید…آب پرتقال دیگه…ولی بدونید که سرشار از ویتامین C هست و یک لیوان از آن حاوی ۹۰ کالری است. بله دیدید دست کم گرفته بودید. نکته: لطفا در برنامه رژیم لاغری ، آب پرتقال طبیعی رو جایگزین این نکتار مکتارای مصنوعی نکنید؛ مگر اینکه مجبور باشید!
۵- ساندویچ با نان جو (قهوه ای) گریل شده
ساندویچ یکی از راحت ترین غذاهای موجود در دنیاست که البته تو ایران بیشتر با شنیدن اسمش یاد سوسیس و کالباس می افتید! اما ورود غذاهای مضر به این بخش ممنوع است؛ حتی شما همبرگر گرامی! ساندویچ با نان سبوس دار همراه با پیاز، فلفل، گوجه فرنگی، کاهو، ذرت و اسفناج حاوی حدود ۹۰ کالری است. البته من به شخصه نان سبوس دار با کاهو و پنیر رژیمی یا پنیرهای کم چرب رو بیشتر ترجیه میدم.

شام (٨-٩:٣٠ شب)
از قدیم الایام  آمده است که صبحانه را مانند پادشاهان، ناهار را همچون یک شاهزاده و شام را چون فقرا بخور. خوب دیگه پس برای منوی شام در رژیم لاغری چیز خاصی نداریم. تا برنامه بعد بدرود…
نه نه صبر کنید بابا. من یکی که نمی تونم بدون شام بخوابم. منظور از فقرا اینه که سبک میل کنید. من درک نمی کنم پس چرا بیشتر مهمونی ها واسه شام هست. سفره پهن می کنن با ۲۰ مدل غذا. خداوندا تو شاهد باش آیا در چنین شرایطی می شود تقوا پیشه کرد؟!
توجه داشته باشید که در برنامه غذایی کاهش وزن شما، شام باید سبک و کمتر از ۲۵۰ کالری باشد. برای محاسبه کالری غذاها سعی می کنم در آینده ای نه چندان دور یه سری روش و اپلیکیشن خیلی باحال به شما معرفی کنم که بتونید کالری مصرفی روزانه خودتون رو محاسبه و با دقت اندازه گیری کنید. اما شام های پیشنهادی من:
۱- لقمه ی سبزیجات خانگی
همون نون و پنیر خودمونه که اسم باکلاس براش انتخاب کردم؛ البته سعی کنید از نان های تمام غله برای رژیم لاغری استفاده کنید. برای چاشنی یا همون محتوای تو لقمه از کاهو، پنیر کم چرب، سبزی، گوجه فرنگی و حبوبات استفاده کنید.
۲- سوپ نودل و مرغ
یک کاسه سوپ نودل و مرغ داغ، حاوی حدود ۱۵۰ کالری می باشد. طرز تهیه این سوپ خیلی ساده هست. سوپ مرغ را از قبل آماده کرده و سپس نودل را به اون اضافه کنید و اجازه بدید تا کاملا پخته بشه. فقط کافیه یکبار این سوپ را امتحان کنید تا یاد اوشین و یانگوم بیافتید!!
۳- نان روتى به همراه مرغ، سویا یا سبزیجات پخته شده
نان روتی که به اسم نان هندی هم شناخته میشه به اندازه یک بشقاب میوه خوری هست و در پخت اون از یک سری ادویه هم استفاده میشه. اگه فرصت تهیه اون رو نداشتید، می تونید از نان های گرد کوچک که تو خیلی از مغازه های نون فانتزی و هایپرمارکت ها یافت می شه، استفاده کنید.
شما مى توانید ٢ تکه نان روتى کوچک را به همراه نصف فنجان سویا کاری، سبزیجات و یا مرغ پخته و ٢ قاشق غذاخورى روغن حیوانی میل کنید. من یادمه قبلنا که کوچولو بودم نون رو روی گاز میذاشتم و روش روغن حیوانی می مالیدم بعد شروع می کرد به جیلیز ویلیز کردن و در نهایت کمی نمک روی اون می ریختم و به شکل ساندویچ جمعش کرده و میل می کردم. الان که فکرشو می کنم یه جورایی نون روتی دوران ما محسوب میشده!!
بچه ها دقت داشته باشید شام های رژیمی زیادی هست که می تونید در برنامه غذایی رژیم لاغری ازشون استفاده کنید ولی چون مقاله بیش از حد طولانی میشد، من به ذکر سه نمونه اکتفا کردم.
نوشیدن چربی سوز قبل از خواب
قبل از خواب حتما یه لیوان چربی سوز تو موتور بدنتون بریزید، مسواک و بعد بخوابید. بله چربی سوز! نوشیدن یک لیوان آب گرم قبل از خواب می تواند به ما کمک کند تا بهتر بخوابیم و همزمان وزن خود را کم کنیم.
با این کار سموم در حالی که خواب هستید، خارج شده، عضلات شل شده، بدن آبرسانی شده، هضم غذا بهتر شده و چربی بدن می سوزد. البته من صبح ها قبل از صبحونه یک لیوان آب گرم به همراه عسل و آبلیمو می خورم که دقیقا همین تاثیرات رو داره و فراموش نکنید که حتماً روزانه حداقل ۸ تا ۱۰ لیوان آب برای کاهش وزن بنوشید.
منبع : nabzema.com

تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 172
نویسنده : admin

گروه پوشاک ایکات در اوایل دهه هفتاد با توجه به نیاز روزافزون به صنعت پوشاک و مد با هدف ایجاد برند پوشاک مردانه در ایران پایه ریزی شد و  بابهره گیری از منسوجات با کیفیت ، توان طراحان داخلی ، بازاریابی و تبلیغات علمی توانست قدم های بلندی را در جهت ارتقاء صنعت پوشاک آقایان بردارد . اجتناب از تولید پوشاک بدون استانداردهای لازم و ارتباط با مصرف کننده سرلوحه منشور مصرف کنندگان ایکات میباشد که در طول این سال ها بر حفظ و نگهداری این دوعنصر ارزشمند برند ایکات تاکید شده است .

گسترش فروشگاه های ایکات در سال های اخیر مورد توجه بیشتری قرارگرفته و نتیجه آن وجود فروشگاه های عرضه مستقیم پوشاک درشهرهای تهران ، شیراز ، رشت میباشد که شهر تهران با سه فروشگاه بیشترین تعداد فروشگاه را داراست . ایجاد شبکه ارتباطی با مشتریان توسط ابزارهای ارتباطی مانند پیام کوتاه و اطلاع رسانی در مورد فروش های ویژه و جشنواره ها نیز از فعالیت هایی است که در ارتباط با حقوق مصرف کننده در برند ایکات مورد توجه میباشد و نتایج بسیار خوبی نیز عاید گشته است . برند ایکات آماده پذیرش تک تک پیام های مشتریان درجهت ارتقاء جایگاه برند خود میباشد . نام برند پوشاک ایکات برگرفته ازهنری کهن در ایران زمین به نام ایکات بافی یا دارایی بافی است که در حال حاضر جزوصنایع دستی شهرستان یزد به شمار میرود . ایکات که ماخوذ از واژه مالایی منجیکات استو در فارسی دارایی نامیده می شود ، روشی است کهن در بافت پارچه های منقش با رنگ پذیر کردن نخها پیش از بافت ، تا بتدریج همزمان با عملیات بافت ، نقش نیز نمودارشود . در ایران از گذشته های دور این شیوه در مناطق مختلف وجود داشته ، ولی در حال حاضر دارایی تنها در کارگاههای محدودی در شهر یزد بافته می شود که هم اکنون تعداد هفت کارگاه دارایی بافی در این شهر دایر می باشد و تنی چند از صنعتگران هنرمند این شیوه بافت را حفظ نموده اند .
در خصوص مقایسه وضعیت این صنعت در گذشته و حال گفتنی است : تا چند سال پیش برای بافت ایکات در یزد از ابریشم طبیعی و رنگ های طبیعی استفاده می شد ، اما امروزه از ابریشم مصنوعی یا نخ ویسکوز استفاده می شود ، که کاربردهای آن در گذشته بیشتر به منظور رو تختی ، رومیزی ، بقچه ، سوزنی و رولحافی بوده است اما امروزه با توجه به هزینه زیاد تولید این کالا و وقت زیادی که صرف آن می شود ، تولید آن مقرون به صرفه نیست و این صنعت از رونق افتاده است که در کشور فقط یزد به شیوه سنتی به تولید دارایی می پردازد . دارایی پارچه ای ابریشمی است با نقوش درهم هندسی که در یزد بافته میشود . علت انتخاب این نام بدین جهت است که قواره هایی از این پارچه را به همراه ترمه ، هنگام تهیه جهیزیه به عنوان دارایی عروس به او هدیه می دادند . رشته های الیاف به صورت گره بسته شده و درون خم رنگ فروبرده می شود ، بعد از رنگرزی بارنگهای متفاوت ، الیاف باز شده و روی دستگاه دارایی بافی بسته می شود و با عبور پودها ، نقوش هندسی بارنگهای درهم پدید می آید . از پارچه های دارایی برای رویه لحاف ، روتختی ، رومیزی ، پرده ای و ... استفاده می شود . دارایی دارای طرحهای تک گل ، چهارگل ، چهارخانه و دراندازه های خاص است. دارایی بافی درشهر یزد رواج دارد.خاستگاه دارایی که سالیان درازی درایران رونق و رواج داشته هنوز هم در یزد،رشت وروستاهای اطراف آن دارایی بافته می شود. خاستگاه این صنعت درست شناخته شده نیست ،ولی پژوهندگان با تأکید بر پیچیدگی روش بافت گوناگونی و ظرافت نقش ها و روش هایی که در جزیره سوماترا، مالی و سومبا و برنئو یافت شده است دلالت بر آن دارد که اگریک خاستگاه برای آن وجود داشته، در منطقه اندونزی بوده است.  برخی ازپژوهندگان برآنند که دامنه جهانی توزیع اینگونه بافت  نشانه آن است که اقوام دارای فرهنگ های جداگانه و گوناگون هر یک مستقل از دیگری آن را اختراع کرده اند وبه موازات یکدیگر پرورش داده اند. ولی پژوهندگان دیگر با تأکید بر پیچیدگی روش بافت شک دارند که این بافت به وسیله بیش از یک قوم اختراع شده باشد . گوناگونی وپیچیدگی و ظرافت نقش ها و روش هایی که در جزیره سوماترا، مالی و سومبا و برنئویافت شده است دلالت بر آن دارد که اگر یک خاستگاه برای آن وجود داشته، در منطقه اندونزی بوده است. کهن ترین نمونه موجود، مصری است و تاریخ بافت آن به حدود سال1100  میلادی می رسد . ایکات بر سه نوع ایکات تار، ایکات پود و ایکات دو گانه می باشد که در هر سه روش وقت گیرترین کار، بستن و رنگ زدن و گشودن نخ هاست که مقدار بستن از اندازه و ظرافت نقش تبعیت می کند. لازمه این هر سه روش آن است که نخ ها روی نوعی چوب کشیده شوند تابتوان آنها را به صورت نقشی جمع کرد و به هم بست. ایکات های تار معمولاً ثابت هستند بدین معنی که همین که روی دستگاه بافندگی نصب شوند دیگر به آنها دست نمیزنند و فقط پود رنگین واحدی را به آنها می بافند. این قاعده استثنایی نیز دارد وآن اینکه هنگامی که تارها را به صورت افقی می بندند ، بعد باید آنها را به ترتیب و توالی به جلو بکشند تا نقش پیکان شعله ای از آن پدید آید . ایکات های پود به کاربیشتر بر روی دستگاه بافندگی نیاز دارند زیرا هر گرهی باید در جایی دقیق ومعین زده شود تا نقش ظاهر گردد . بافنده تا اندازه ای می تواند با حرکت دادن و جلو و عقب بردن پود نقش هایی را که خود در نظر دارد بیافریند . ایکات های دوگانه به مهارت های فوق العاده که در این هر دو روش باید به کار بسته شود نیاز دارد و گاه تکمیل این بافت های ظریف پیچیده یکسال یا بیشتر زمان می گیرد . مقدار بستن تابع اندازه ظرافت نقش هاست برای رنگ زدن به حکم سنت همیشه از رنگ هایی طبیعی استفاده شده است . ازشمار رنگ های که به کار می رود باید نیل را برای رنگ آبی ، روناس و قرمز دانه رابرای رنگ قرمز و پوست درخت گل را برای رنگ زرد و مواد معدنی و خاکی گوناگون رابرای رنگ سیاه نام برد . با دوام سنت این روش ها در بافت ایکات ، نقش هایی بی شماراز ساده ترین صور راه راه و هندسی تا پیچیده ترین سبک زاکار از نسلی به نسل دیگرانتقال یافته است . هیچ گاه دو گونه ایکات همسان نمی توان یافت بلکه هر بافت نرمی ومواجی ویژه ای دارد که آن را از انواع دیگر  بافت های رنگین و کلاقه ای(باتیک)  ممتاز می کند .

ایکات در لغت نامه دهخدا به این معنی آمده است : پارچه ای که از سرزمین آفتاب تابان تادیار اینکا یافته می شد،اما امروز نام ایکات تبدیل به برندی شده که بیشتر جامعه می شناسند . ایکات یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک و به خصوص پوشاک مردانه در ایران است . این تولید کننده پوشاک بیشترمدل های خود را به پوشاک جوانان و سایز های کوچک اختصاص داده است و شاید به همین دلیل بسیاری بر این عقیده هستند که ایکات و هاکوپیان مکمل همدیگرند . ایکات در حال حاضر انواع لباس های رسمی مردانه از کت و شلوار رسمی و کلاسیک تا کت های اسپورت وتی شرت را تولید می کند و مشتریان بسیاری هم دارد که به نوعی خودشان نقش تبلیغات برای این برند داخلی لباس را بازی می کنند, 

 .مجموعه لست مد تلاش میکند برای حمایت از تولید ملی ایرانی ، تولیدات ایرانی  و معرفی این برند ها و کالا ها برای شما هم وطنان عزیز.

 منبع :LASTMOD.COM 


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 99
نویسنده : admin
لاغری سریع در 3 روز با یک میوه خوشمزه به نام موز
آیا موز باعث چاقی شما می شود؟شما احتمالا بارها از متخصصین تغذیه شنیده باشید، که باید از خوردن موز ،به خصوص هنگامی که در رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید، اجتناب کنید چون حاوی مقادیر زیادی از قند است و من می دانم که مردم زیادی، از خوردن موز دچار هراس می شوند، چون معتقدند که این میوه آنها را چاق می کند ، در حالی که این درست است که موزها حاوی قند هستند، آنها می توانند فقط باعث افزایش وزن شما شوند، اگر شما مراقب نباشید، که چقدر کالری مصرف می کنید و آنها را با چربی ها ترکیب می کنید.
 
 
 لاغری سریع در 3 روز با موز
 
لاغری سریع با موز
میوه خورها کسانی هستند که فقط میوه های تازه و ایده آلی برای حفظ بدن خود می خورند آنها بیشتر تناسب اندام دارند و در واقعیت،هر هفته از ده ها موزاستفاده می کنند راز آنها این است که از غذاهای چرب زیادی استفاده نمی کنند که وقتی با مواد غذایی شیرینی مثل موز می خورید،به سلول های چربی متصل نشوند بنابراین می توان گفت، که اگر شما میزان چربی ای را که استفاده می کنید،کنترل کنید، می توانید با خیال راحت و بدون احساس عذاب وجدان،از این میوه خوشمزه استفاده کنید درحقیقت، با اضافه کردن این میوه، به رژیم غذایی خود ،هضم را بهبود می بخشید، سموم اضافی را از بین می برید و باعث درخشش پوستتان می شود ، بحث این بخش از تناسب اندام و کاهش وزن نمناک در مورد برنامه ای است برای لاغری سریع در 3 روز با خوردن همین میوه خوشمزه یعنی موز.
 
رژیم لاغری 3 روزه با این میوه
 
مزایای سلامتی موز:
موزها مزایای شگفت انگیز بسیار زیادی دارند که خلاصه کردن آنها در چند جمله، کار دشواری است اما به برخی از اصلی ترین آنها خواهیم پرداخت :
سرشار از پتاسیم، دارای ویتامین های B و منیزیم هستند، که شامل چربی و کلسترول نمی باشد.
موز برای تقویت قلب و استخوان ها ،سیستم عصبی و کلیه های شما خوب هستند و خلق و خو و سیستم ایمنی را بهبود می بخشند.
رژیم کاهش وزن موز،یک روش سریع و خوشمزه برای کم کردن وزن ،بدون نیاز به خوردن غذاهای کسل کننده و بدون مزه است.
موز می تواند به تولید سروتونین در بدن کمک کنند ، که بعنوان ((هورمون شادی)) شناخته شده است بنابراین زمانی که شما مشغول انجام این رژیم هستید، هیچ ناراحتی و افسردگی را حس نمی کنید و این یک عنصر کلیدی در هر رژیم غذایی موفق است.
اگر از آنچه می خورید متنفر باشید، بدن شما نیز در برابر آن مقاومت می کند و از مواد مغذی که باید از آن جذب کند، را دفع می کند به عبارت دیگر،اگر از وعده های غذایی خود لذت ببرید،با مواد غذایی که میل می کنید، احساس راحتی و خوشحالی کنید،چربی فقط ذوب می شود و شما احساس قدرت و انرژی می کنید پیروی کردن از این رژیم غذایی، بسیار راحت و آسان است فقط 3،4روز زمان می برد و شما می توانید، تا 4 کیلوگرم وزن کم کنید.
 
 لاغری 4 کیلویی تنها در سه روز با میوه موز
 
منوی اصلی و برنامه این رژیم غذایی لاغری سریع 3روز با موز:
برای 3 تا 4 روز آینده، 3 تا 5 موز را با 3یا 4 فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید و میل کنید اگر شیر دوست ندارید، میتوانید شیر بادام را که اخیرا خیلی محبوب هم شده است امتحان کنید در صورت تمایل می توانید ماست ساده را نیز جایگزین کنید همچنین می توانید، آنها را به طور جداگانه بخورید. می توانید فقط یک موز و یک فنجان شیر را با چند قطعه یخ مخلوط کنید و بنوشید اگر موزها را قبل از استفاده فریز کنید و شیر را بجوشانید، یک بستنی خوشمزه به دست می آورید که یک معجون و درمان گر عالی در یک روز داغ تابستان است.
 
 
 با موز تنها در سه روز وزن خود را کاهش دهید
 
منوی رژیم غذایی و لاغری در 7 روز با موز:
این نسخه از رژیم غذایی موز، میتواند شما را بسیار لاغر کند نه تنها به کاهش وزن کمک میکند، بلکه یک پاک کننده طبیعی نیز می باشد همه ی آن چیزی که شما نیاز دارید، موز ، چای سبز و دو عدد تخم مرغ است.
هر روز به هر میزانی که دوست دارید، چای بنوشید و برای متعادل کردن مصرف پروتئین در این 7 روز، تخم مرغ را به آن اضافه کنید پس از اتمام این رژیم غذایی، مطمئن شوید که به تدریج به عادت غذا خوردن معمولی خود برمی گردید ، به خودتان 2یا 3 روز استراحت بدهید ، تا بدنتان ریکاوری شود.
از خوردن غذاهای فرآوری شده، چربی ، قند یا الکل اجتناب کنید و در عوض، خوردن سبزیجات و میوه های تازه را شروع کنید دفعات غذایی خود را افزایش و حجم آنها را کاهش دهید.
منبع : namnak.com

تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 119
نویسنده : admin
مراحل و زمان ثبت شرکت تضامنی
مراحل و زمان ثبت شرکت تضامنی ، موسسه ثبت شتاب مجری مستقیم کلیه خدمات ثبتی با پشتوانه سال ها تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد.برای مشاوره ثبت شرکت با ثبت شتاب در تماس باشید.برای تشکیل شرکت تضامنی دو کار اصلی تنظیم شرکت‌نامه و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها لازم است.
 
اما خوب است بدانید که در کنار این دو مرحله مهم، باید به موضوع‌های دیگری هم هنگام ثبت شرکت تضامنی توجه داشته باشید.برای تشکیل شرکت تضامنی باید حداقل دو نفر پیشقدم شوند. شرکای این شرکت لازم است عاقل، بالغ و رشید باشند؛ اما تاجر بودن آنان لازم نیست. علاوه بر اشخاص حقیقی ، اشخاص حقوقی مثل شرکت‌های دیگر هم می‌توانند به عنوان شریک یک شرکت تضامنی وارد میدان شوند.
 
مراحل و زمان ثبت شرکت تضامنی:
 
۱-مشاوره با ثبت شتاب
 
۲-انعقاد قرارداد
 
۳-تهیه مدارک لازم
 
۴-امظاء اساسنامه و فرم های مورد نیاز
 
۵-طی نمودن مراحل اداری در اداره ثبت شرکت ها
 
(حداکثر زمان مورد نیاز ۳۰ روز)
 
برای انجام هر کاری اولین قدم مشاوره می باشد که مشاوران حقوقی آگاه ثبت به صورت تلفنی با شما ارتباط برقرار می کنند و نوع تجارت و نحوه عملکرد و اهدافتان را بررسی می نمایند و بهترین راه موجود را به شما ارائه می دهند.
 
سرمایه و مدارک مورد نیاز تضامنی
سرمایه و مدارک مورد نیاز تضامنی : حداقل سرمایه برای ثبت شرکت های تضامنی ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال میباشد و هیچگونه ممنوعیت قانونی برای میزان سرمایه شرکت وجود ندارد و سرمایه میتواند همان حداقل قانونی باشد . سرمایه ی ثبتی برای اخذ وام یا تسهیلات بانکی ، اخذ نمایندگی دیگر شرکت ها ، انعقاد قرارداد با شرکت های دولتی و یا خصوصی و … میتواند حائز اهمیت باشد .
 
 
یرای ثبت شرکت های تضامنی نیاز است که از بانک مرکزی مجوز های لازم گرفته شود و پس از آن مراحل ثبت شرکت انجام شود .
 
شرکت تضامنی وقتی تشکیل می گردد که تمام سرمایه نقدی تادیه و سهم الشرکه غیر نقدی نیز تقویم و تسلیم شده باشد.
 
 
مدارک لازم برای ثبت شرکت تضامنی:
 
-دو نسخه اساسنامه تکمیل شده
-دو نسخه شرکتنامه تکمیل شده
-دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده
-اصل مجوز فعالیت از مراجع ذی ربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.
-تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه ی شرکاء،مدیران و هیات نظار(در مواردی که تعداد شرکا بیش از ۱۲ نفر باشند)
-تکمیل فرم تعیین نام به ترتیب اولویت نام های پیشنهادی و همچنین فیش واریزی
-اصل گواهی عدم سوءپیشینه جهت امضای هیئت مدیره،مدیر عامل
-دو نسخه صورتجلسه ی هیات مدیره
-دو نسخه صورتجلسه ی مجمع عمومی موسسین
-اصل وکالتنامه ی وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.
 
برای اطلاع از اخرین قوانین ثبت و مراحل قانونی ثبت برند ،  ثبت لوگو و ثبت شركت میتوانید با كارشناسان موسسه ثبت شتاب در ارتباط باشید .
 
 منبع :sabtecompany.com

تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 114
نویسنده : admin
مکمل بدنسازی را نمی توان جایگزین مناسبی برای غذا در نظر گرفت چرا که این مکمل ها همه ی مواد مغذی و مزایا و منافع غذاها مثلاً ویتامین میوه ها و سبزیجات را به بدن نمی رسانند واین مکمل ها در کنار وعده های غذایی مناسب باعث رشد عضلات خواهند شد . بنابراین نسبت به بدن شما و همچنین عادات غذا خوردن ورزشکاران باید از مکمل های مناسب بهره ببرند.
مکمل بدنسازی ( مکمل غذایی ) معمولاً توسط افرادی که ورزش می کنند و یا به نوعی درگیر رشته بدنسازی هستند مورد استفاده قرار می گیرند . این مکمل ها معمولاً برای رسیدن به اهداف مختلفی مصرف می شوند که از جمله می توان به مکمل افزایش وزن ( گینر )،مکمل کاهش وزن ( چربی سوز ) ، مکمل های افزایش عملکرد ورزشی ( مکمل پمپ ) و مکمل ریکاوری ، مکمل پروتئین، مکمل کراتین و ... اشاره کرد.همچنین افراد روزانه مکمل های مختلفی مثلاً کراتین ، اسیدهای آمینه شاخه دار، گلوتامین و پروهورمون و ... استفاده می کنند .
بعضی از مکمل ها به صورت جداگانه و بعضی به صورت ترکیبی ( دوره مکمل بدنسازی ) مورد استفاده بدنسازان قرار می گیرند.
نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که مکمل بدنسازی به ورزشکار کمک میکند که به گسترش عضلات بخش های مختلف بدن خود بپردازد و البته در کنار این مسئله بدنساز باید تغذیه مناسب ، تمرین مناسب و استراحت کافی ( زمان ریکاوری ) داشته باشد تا بتواند به اهداف خود برسد.
در مورد مکمل بدنسازی علاوه بر اورجینال بودن مکمل ، زمان مناسب مصرف و مقدار مصرف آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است وبرای این امر فرد بدنساز باید از علم روز بدنسازی و پرورش اندام بر خوردار باشد.
✔ 3 مزیت اصلی مکمل بدنسازی :
مقرون به صرفه هستند ; به عنوان مثال مقدار پروتئین لازم برای یک ورزشکار بالغ با وزن 100 کیلو گرم حدوداً 200 الی 250 گرم به صورت روزانه است. اگر فرد بخواهد این مقدار را با غذای روزانه خود تامین کند باید هزینه زیادی را از لحاظ وقت ( زمان لازم جهت پخت و پز ) و هزینه بپردازد.در صورتی که با کمک مکمل پروتئین می تواند بخش زیادی از این میزان را به راحتی فراهم کند.
استفاده راحت و آسان ; استفاده از این مکمل ها بسیار ساده تر و آسان تر از فراهم کردن غذای روزانه می باشد.
قابل اعتماد ; مکمل های بدن سازی به عنوان مثال آمینو ، پروتئین ، گلوتامین و کراتین و ... آزمایش خود را طی سال ها و دهه های گذشته پس داده اند و اگر ورزشکاران جواب لازم را پس از مصرف این مکمل ها نمی گرفتند شما ورزشکار و بدنسازی را نمی دیدید که از این مکمل ها استفاده کنند.
هر ورزشکاری برای ساختن عضلات بدن خود به طیف مختلفی از مکمل های بدنسازی نیاز دارد که با توجه به علم و دانش پایه موجود و مقدار هزینه مدنظر خود می تواند این مکمل ها را تهیه کند و اطمینان حاصل کند که به نتایج مطلوب دست خواهد یافت.
هدف مکمل شاپ معرفی انواع محصولات بدنسازی و مطالعه آن توسط کاربران مکمل شاپ سطح علمی بازدید کنندگان را بالا خواهد رفت و انتخاب مکمل را برای ورزشکاران راحت تر می کند.
✔ مکمل بدنسازی اورجینال  ( مکمل اورجینال  )
مکمل شاپ دارای 3 دسته از باب کیفیت می باشند.
مکمل اورجینال
مکمل چینی
مکمل ایرانی
✔ تشخیص مکمل بدنسازی اصل از مکمل های تقلبی و غیر اورجینال
متاسفانه اکثر مکمل های بدنسازی موجود در بازار ایران و یا داروخانه ها اورجینال نیستند و اینکه کیفیت این محصولات به چه صورت می باشد و یا از چه مواد و یا در کجا ساخته می شوند مشخص نیست . به طورکلی مکمل های بدنسازی و غذایی اگر اصل نباشند ، علاوه بر نداشتن فایده ، می توانند زیان هم برسانند .
برخی از راه های تشخیص مکمل های بدنسازی اورجینال از مکمل های بدنسازی غیر اورجینال و تقلبی :
با توجه به نکته های زیر می توانید شانس تشخیص مکمل های بدنسازی اصل از مکمل های تقلبی را افزایش دهید
✔ تاریخ انقضای مکمل در اکثر کمپانی ها نباید به رنگ قرمز باشد و این مسئله احتمال تقلبی بودن آن را زیاد می کند .
✔ پودر مکمل ها باید یک دست و یک رنگ باشد . وجود دانه های رنگی در بین پودر نشانه تقلبی بودن آن است . ( البته نه در همه موارد )
✔ مکمل بدنسازی اورجینال نباید بوی بد داشته باشد .
✔ چنانچه مقداری از پودرمکمل را در دهان بگذارید هرچه مقدار چسبندگی آن در دهان بیشتر باشد کیفیت و احتمال اورجینال بودنش بیشتر می باشد .
✔ پودرهای پروتئین وی ۱۰۰ % نباید زیاد شیرین باشند .
✔ بیشتر کمپانی های معتبر تولید کننده مکمل بر روی درب قوطی ها و پیمانه محصولاتشان ، لوگوی شرکت خود را چاپ و یا حک می کنند و عدم وجود این آرم شرکت احتمال تقلبی بودن محصول را بالا می برد . ( البته این مسئله قطعی و 100 % نیست )
✔ مکمل های کیسه ای داری پلمپ زیپی باید از نظر کیسه ، چاپ و پلمپ با کیفیت و بدون زدگی باشد .
✔ همواره به این نکته توجه داشته باشید که داشتن هولگرام دلیل بر اورجینال بودن مکمل بدن سازی و غذایی نیست .
✔ قوطی و کیسه های کوچک با وزن زیاد مکمل ، اغلب تقلبی هستند .
✔ اسکن بارکد روی مکمل میبایست وارد سایت اصلی آن شرکت شود .
✔ میزان وزن مکمل باید دقیق باشد اگر سنگین یا سبک تر باشد تقلبی است .
✔ اطلاعات خود را با مطالعه و بازدید از سایت های معتبر افزایش دهید و همواره پس از خرید مکمل با مراجعه به وب سایت شرکت تولید کننده محصول خود را با نمونه شرکت مقایسه کنید .
✔ همیشه به این نکته توجه داشته باشید که طعم درج شده بر روی مکمل با طعم پودر داخل مکمل یکی باشد .
✔ مکمل های تقلبی دارای قیمت خیلی پایینی هستند فریب قیمت کم را نخورید .
✔ همواره توجه داشته باشید که افزایش غیرعادی وزن بدن و پف کردن صورت و عضلات نشان دهنده غیر اورجینال بودن محصول و وجود مواد مضری مثل کورتون در مکمل می باشد .
★ مکمل پروتئین :
این مکمل مهمترین پروتئین مورد نیاز بدن بدنسازان می باشد و در واقع پودر پروتئین بلوک های ضروری ساختمان بدن شما هستند.این مکمل ها انرژی لازم برای تمین خوب شما را فراهم می کنند و همچنین نقش مهمی در کیفیت و بهبود عضلات شما دارند.
آنچه در انتخاب یک مکمل مهم است فقط کیفیت و محتوای آن نمی باشد بلکه طعم و مزه آن در لذت بردن شخص از آن مکمل پروتئین و در نتیجه رسیدن به نتیجه بهتر بسیار موثر می باشد. انواع مختلفی از پروتئین وجود دارد که ما در این قسمت بعضی از آن ها را معرفی خواهیم کرد.


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 118
نویسنده : admin

قیمت تقویت آنتن موبایل

برای شناخت تقویت آنتن و تفاوت قیمت ها بهتر است کمی با مفهوم آنتن و بهترین نقاط آنتن دهی آشنا شوید.

آنتن موبایل (BTS) مخفف Base Tranceiver Stationاست اولین بخشی است که مستقیما با تلفن همراه درارتباط است.  
در واقع  BTS در نقاط مختلف نصب می شوند که کار ارسال و دریافت سیگنال موبایل را انجام می شدهند.

راه اندازی دکل های BTS به دو دلیل انجام می شود.


1. پوشش دهی امواج رادیوئی ( بیشتر در بین جاده ها و نقاط کور صورت می گیرد)

2. ترافیک
 
زمانی که سیگنالی که از مقابل دریافت شده، قوی تر از سیگنال پشت سر باشد، گیرنده ی گوشی شما روی فرکانس سیگنال قوی قرار می گیرد و این حالتhandover گفته می شود. البته این اتفاق خیلی سریع انجام می شود و قابل تشخیص نیست.  
به ازای هر تقویت کننده آنتن موبایل 8 مشترک بطور همزمان می توانند مکالمه کنند و در هر ایستگاه 96 مشترک قادر به مکالمه هستند.

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل بستگی به کارآیی آن دارد. تقویت کننده سیگنال های ورودی موبایل را تقویت میکند.  خصوصا در مناطقی که پوشش دهی آنتن ضعیف است، مثلا مناطق مرتفع مثل تپه ها و مناطق دوردست مثل روستاها یا مناطق جنگلی، که آنتن دهی شبکه های موبایل مانند ایرانسل، همراه اول و رایتل که سیگنال آنها ضعیف است، را تقویت می کند و در این مناطق نیز می توان مکالمه با کیفیتی را برقرار نمود. قیمت تقویت کننده موبایل برای هر منطقه متفاوت است.

برای تقویت آنتن موبایل یا بوستر هر چه شما به برج یا دکل مخابراتی نزدیک تر باشید، قدرت آنتن دهی بیشتر است. زمانی که گوشی شما سیگنال ضعیفی دریافت می کند، نردیک بودن شما به برج می تواند کمک کننده باشد. اگر خواستید بهترین نقطه ی آنتن دهی در منزل خود را پیدا کنید بهتر است db را در گوشی خود شناسائی کرده سپس در نقاط مختلف خانه حرکت کنید تا متوجه شوید در کدام نقطه مقدارdbگوشی شما به عدد 50- نزدیک است، درواقع آن نقطه بهترین آنتن دهی را دارد.

یکی از مناطقی که معظل آنتن دهی موبایل روبروست، برج ها هستند که ارتباط تلفنی خوبی نمی توانند برقرار کنند.

قیمت تقویت آنتن موبایل در برج ها متفاوت است.

شبکه 3G

شبکه  3Gسرعت و فرمت ترافیک اطلاعات را گسترش داد، هنوز هم سرعت اینترنت روی شبکه 3G کند است و نسبت به شبکه های بی سیم، اطلاعات آهسته تر لود می شود. در حال حاضر تمامی اپراتورهای مخابراتی ایران 3G را پشتیبانی می کنند و امکان استفاده از اینترنت روی گوشی موبایل را فراهم می کنند.

شبکه 4G

اتحادیه بین المللی مخابرات، IUT یک سازمان بین المللی در امریکاست که قانون گذار و مدیر فضای فرکانسی است و در سرتاسر جهان به تدوین استانداردهای ارتباطات مخابراتی می پردازد. این اتحادیه در ماه March سال 2008 استاندار و قوانینی را برای شبکه 4G مشخص کرد. این اتحادیه حداکثر سرعت را برای 4G 100 مگابایت بر ثانیه تعیین نمود.

اکنون با توجه به نیاز خود تقویت کننده را انتخاب نمایید و قیمت تقویت کننده موبایل را در سایت مشاهده نمائید.

 منبع: وب سایت آنتن کالا


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 101
نویسنده : admin
برخی از افراد به هردلیلی ورزش در خانه را به رفتن به باشگاه ترجیح داده و تمرینات ورزشی و نرمش را با امکانات محدود برای رسیدن به تناسب اندام انجام می دهند.البته در این گونه ورزش چون نظارت مربی و ترتیب وجود ندارد باید اصولی رعایت شود که به خوش فرم شدن بدن کمک کند.
بعد از تمرینات و حرکات مناسب برای کوچک شدن شکم و پهلو و همچنین تقویت عضلات این نواحی که برای اکثریت افراد در تناسب اندام اولویت دارد، تناسب در شکل ظاهری پاها و همچنین کاهش چربی های پا بسیار مهم است.در ادامه گزارش تناسب اندام در منزل به تمرینات مخصوص پا می پردازیم. در صورتیکه از سلامت کامل بدن خود بخصوص مفاصل زانو مطمئن هستید،تمرینات امروز را انجام دهید.
افرادی که چربی بسیاری در پاهای خود دارند ، قبل از شروع تمرینات مخصوص پا بهتر است که در صورت داشتن تردمیل و یا دوچرخه ابتدا به مدت 20 تا 30 دقیقه از این وسایل استفاده کنند و در صورتیکه تردمیل و دوچرخه در دسترس ندارند، بهتر است تا برای کسب نتیجه بهتر ابتدا 30 دقیقه پیاده روی تند را انجام دهند و سپس حرکات پیشنهادی مخصوص پا را انجام دهند.زیرا این افراد مجبور هستند تا چربی های این نقاط را با تمرینات هوازی تحریک کنند و سپس تمرینات پا را انجام دهند .
اما سایر افراد که با هدف تناسب در پاها در منزل اقدام به تمرین می کنند نیازی به تمرینات هوازی ندارند.
 
خوش فرم شدن پاها
 
در تمرینات امروز سعی می کنیم بدون امکانات باشگاهی و در منزل عضلات پا را که در تصویر مشخص شده تقویت کنیم تا به نتیجه دلخواه که تناسب پاها هست، برسیم.
 
 
ابتدا سه ست 20 تایی طناب بزنید و همچنین سه ست 20 تایی حرکت زانو بلند را انجام دهید.پس از اینکه درجه حرارت بدنتان بالا رفت و حس کردید که به مقدار کمی عرق کردید، حرکات کششی مخصوص عضلات پا را همانند تصویر هر کدام را به مدت ده ثانیه انجام دهید.
 
 
تمریناتی که روی پایین تنه کار کند به طور معمول با اسکوات و حرکاتی همراه است که انجام دادنشان به زانو و مفاصلی سالم نیاز دارد. حتی اگر زانوهای سالمی دارید، اما از آنجاییکه تاکنون این حرکات را انجام نداده اید و یا مدتی قبل تجربه آن را دارید، پس عضلات زانوی شما ضعیف هست. دو حرکت زیر به شما کمک می کند تا قبل از انجام تمرینات پا عضلاتی همچون چهارسر ران و مفصل زانوی شما آماده شود و احتمال آسیب دیدگی از بین برود. البته در صورتی احتمال آسیب دیدگی به طور کلی از بین می رود که شما حرکات را صحیح انجام دهید.
 
برای انجام دادن حرکاتی که به آماده سازی زانو و عضلات پای شما کمک می کند به یک باند کشی و یا کش ورزشی نیاز دارید.روش انجام دادن این تمرینات در تصویر به طور کامل مشخص است. این حرکات را در سه ست 15 تایی انجام دهید.
 
 
نکته :با توجه به اینکه افراد با شرایط بدنی مختلف مخاطب ما هستند برای تعدا حرکات و ست ها سعی کردیم تا حد متوسط و مفید را ذکر کنیم.
 
1-اسکوات
ابتدایی ترین و مهم ترین تمرین مخصوص به عضلات پا و باسن حرکت اسکوات هست که به روش های مختلف انجام می شود و در باشگاه ها می توان با استفاده از هالتر، دمبل و دستگاه اسمیت آنرا سخت تر کرد. سه ست 16 تایی این حرکت را انجام دهید.
 
روش انجام دادن این حرکت به طور واضح در تصویر مشخص است، اما چند نکته مهم را در حین انجام دادن اسکوات باید رعایت کرد.
 
-دقت کنید به هیچ عنوان زانو نباید از پنجه جلوتر باشد.
-سر و نگاه باید به سقف روبرو باشد،به گونه ای که چانه کمی بالا می رود.
-در صورتی که چربی های قسمت میانی ران شما زیاد است، سعی کنید پنجه پا به خارج متمایل باشد، تا فشار بیشتری به عضلات داخل ران بیاید.
-پس از دو هفته که این تمرین را انجام دادید،برای تاثیر بیشتر در هنگام این حرکت از دو دمبل و یا بطری آب معدنی استفاده کنید. به طوریکه در هر دست یک دمبل یا بطری آب معدنی داشته باشید.
 
 
2-کیک بک باسن
این حرکت به دو روش انجام می شود.ابتدا به حالت چهار دست و پا بر روی زمین قرار می گیرید، و سعی می کنید تا پا را به پهلو باز کنید . در این روش علاوه بر ران ها مقدار کمی پهلوها نیز درگیر می شود. در روش دوم یکی ازپاهای خود را با همان زاویه 90 درجه درهمان راستا بالا بیاورید. در روش دوم (قسمت c) عضلات ران و باسن بیشتر درگیر می شود و شما می توانید فقط روش دوم ( قسمت c) را انجام دهید. سه ست 16 تایی با هردو پا انجام دهید.
 
 
3-لانگز
این حرکت نیز بسیار برای عضلات پا مناسب است و برای اولین روزهایی که این حرکات را انجام می دهید،می توانید پای عقبی را به دیوار تکیه دهید تا آسان تر انجام شود.دقت کنید زانوی پای جلویی از پنجه پا جلوتر نرود.این حرکت را سه ست 15 تایی با هر دو پا انجام دهید.
 
 
4-لانگز از پهلو
این حرکت روی عضلات داخل ران بیشتر از سایر عضلات پا کار می کند و در صورت چربی در این ناحیه،بسیار مفید است.در تصویر این حرکت را با هالتر انجام شده است،شما می توانید در منزل با چوب انجام دهید. سه ست 12 تایی با هر پا انجام دهید.
 
 
5-دد لیفت دمبل (پشت پا دمبل)
این حرکت برای تقویت عضلات پشت پا هست و برای افرادی که در این ناحیه چربی و یا سلولیت دارند، بسیار مناسب است. سه ست 16 تایی انجام دهید.در صورتیکه در منزل دمبل ندارید با استفاده از بطری آب این حرکت را انجام دهید.
 
 
6-ساق پا ایستاده با دمبل
روی پاشنه پا ایستاده و در حالی که دمبل ها (بطری آب) را در اطرافتان نگه داشته اید، خود را به سمت پنجه بکشانید.یعنی روی پنجه بلند شوید و دوباره روی پاشنه بروید. این حرکت را برای 3 یا 4 ست 20 تایی انجام دهید و اگر احساس کردید که زیاد برایتان سنگین نیست وزن دمبل ها را بالا ببرید.این حرکت را روی یک تخته چوب و یا چند کتاب انجام دهید و البته در هفته های اول نیازی به استفاده از دمبل و یا بطری آب نیست.
 
 
در پایان تمرینات پا برای کاهش درد در عضلات درگیر شده باید حرکات کششی که در ابتدا به آن اشاره شد، انجام دهید و بعد دوش آب گرم نیز بگیرید.
منبع: namnak.com

تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 93
نویسنده : admin

آبنما ، در بیان ساده میتوان گفت آبنما سازه ای است که میتوان در محیط داخل و خارج (حیاط ،باغ ،باغچه، رستوران ، آپارتمان، ویلا و ...) با عمق کمی از آب حداقل 60 سانتی متر اجرا نمود که باتوجه به سلیقه افراد از مصالح متفاوتی اعم از سنگی ، شیشه ای ،صخره ای ، سیمانی، سفالی حتی یونلالیت و فایبر گلاس ساخته می شود به طور مثال از آبنمای شیشه ای بیشتر برای ادارات و فضای داخلی استفاده میشود واز آبنمای صخره ای برای رستوران ها ، سفره خونه ها و فضای خارجی استفاده می شود.

فضای آبنما از جمله نکات حائز اهمیتی است، که اصولا باید دور از هر نوع آلودگی باشد. باتوجه با اینکه فضای آبنما بسته می باشد ، نباید باعث آلوده شدن آن شد، تا پمپ آن دچار مشکل نشود و بتوان باصدای دلنشینی که از جریان آب درآن بوجود می آید و همچنین نمای زیبایی که بانورپردازی و مجسمه های آبنما تزئین میشود استفاده نمود.

امروزه روش های ساخت آبنما متفاوت می باشد و مطابق با اینکه از چه مصالحی استفاده می نمائید، قیمت آن نیز متفاوت می باشد. قابل ذکر است آبنما به صورت پیش ساخته و حتی رومیزی برای خانه های مسکونی فروخته میشود که مزایایی از قبیل : حمل و جابه جایی راحت ،برای افرادی که اجاره نشین می باشند، هزینه کمتر ،فضا ی کمتر و همچنین دیگر نیاز به تغییر معماری داخل خانه ندارند ، حتی میتوان با یک جستجو ساده در داخل نت از قیمت آبنمای خانگی نیز مطلع شد.

 

تاریخچه آبنما

 

 اولین مستنداتی که در مورد آبنماها وجود داردمربوط به 4000 سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. در ایران نیز باتوجه به وجود برخی سرامیک‌ها در باغ‌ها و باغچه‌های بسیار قدیمی، پر واضح است که از آبنما در دکوراسیون باغ‌ها استفاده می گردید. سالهاست که انسان از تماشای جریان آب به وجد می‌آید و شگفت زده می‌شوند. دلیل این احساس زیبا هر چه که باشد، فرقی نمی‌کند، حقیقت این است که آبنماها، نقش بسیار مهمی در زندگی انسان‌ها و آرامش محیط طی سالها متمادی ایفا کرده‌اند، استفاده ریشه و اصل سنت آبنماهای غربی به یونان برمی‌گردد که هم شواهد باستان شناسی و هم کنده‌کاری‌های موجود بر گلدان‌ها، مدرکی بر این مدعا به شمار می‌روند.

 

ساخت آبنما

 

شما هم تا بحال دوست داشته اید،که از آبنمای صخره ای یا آبنمای درختی یا آبنمای خانگی در خانه خود داشته باشید 

ساخت بعضی از آبنماها مثل آبنمای موزیکال ، آبنمای ریتمیک در خانه مشکل است ولی آبنماهای کوچک به راحتی قابل ساخت هستند .فقط کافیست با قطعات آبنما خانگی کوچک آشنا باشید که شامل پمپ و شناور و لوله پلاستکی و گلدان یا زیر گلدانی و ....... می باشد.

از نکات مهمی که برای ساخت آبنما خارج از منزل باید به آن توجه کرد، فضای مناسب و هچنین سنجش گروه سنی و نکات ایمنی آن می باشد که حائز اهمیت است.

 

انواع آبنما

 

آبنماه در جوامع امروزی به عنوان یک ایده و طرح برای دکور و یا دیزایین محیط استفاده می شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .در این میان میتوان به آبنما باغی وخانگی،آبنما موزیکال ، آبنما میدانی ،آبنما کلاسیک و آبنما تصویری اشاره کرد و در ادامه با انواع آن آشنا خواهید شد.

 

1-آبنما موزیکال

 

از روح‏ نوازترین تفریحات، تماشای یک آبنمای موزیکال است.که به دو صورت میباشد :

-1حالتی که افکتها تغییر وضعیت ‏میدهند و میزان شدت آب خروجی پمپها با شدت صوت موسیقی پخش شده در محیط تغییر ‏میکند.

2- حالتی که بر اساس ضرب آهنگ موسیقی مورد نظر، افکتها و شدت آب خروجی پمپها از قبل برنامه ‏ریزی ‏گردند.

 

2- آبنما میدانی

 

برای لطافت بخشیدن به فضاهای شهری می‏توان علاوه بر فضای‏ سبز از آبنما نیز استفاده کرد. دیدن حرکت آب وشنیدن صدای آب، به عقیده اکثر روان‏شناسان باعث ایجاد آرامش در انسان می‏شود.

 

3- آبنما کلاسیک

 

این آبنماها تمامی زیباییهای یک آبنمای موزیکال را دارد ولی به لحاظ محدودیت‏های مکانی، فاقد موسیقی می باشد.

 

 

4- آبنما باغی و خانگی

استفاده از چند آبنمای فانتزی کوچک در ویلاها ، باغها و یا منازل و پیچیدن صدای آب درخلوت آسایش انسان روح انسان را به پرواز در می‏آورد.

 

5- آبنما تصویری،پرده ای

 

این آبنما قادر است، تصاویر و نوشته ‏ها را با ریزش آب در هوا ایجاد نماید. این آبنما دارای نرم‏ افزاری قوی میباشد. این مدل آبنما در سه حالت کاری ،مذهبی (اجرای اذان و ادعیه)، رسانه ای(تبلیغات و پیام رسانی) و سرگرمی(اشکال متنوع و بازی آب و موسیقی) می‏تواند مورد استفاده قرار گیرد.


اصول طراحی و نصب آبنما

 

نکاتی که هنگام نصب باید به آن توجه نمود : زیر درخت نباشد ، حشرات و فضولات پرندگان و بطور کلی ذراتی که از درخت میریزد ،باعث آلودگی آب شده و موجب گرفتگی فیلترها و گلوگاه پمپ ها می گردد. 

نباید در مسیر بادهای شدید باشد: بادهای شدید باعث اختلال در الگوی ریزش آب آبنما شده و موجبات ریزش آب به بیرون از لبه های حوض اصلی را فراهم می کند ، از این رو ارتفاع ستون آب نباید بیشتر از فاصله نزدیک ، لبه حوض اصلی از فواره باشد. 

عمق منبع ذخیره آب: به منظور کاهش مصرف آب باید عمق آب تا حد امکان در سطح قابل قبولی ثابت باقی بماند. 

 محافظت توسط شبکه های آهنی: گودالها و حفرههایی که برای نصب تجهیزات آبنما در کف حوض ساخته میشوند می بایست توسط شبکه های آهنی پوشانده و محافظت شوند.

تخلیه و سرریز آبنما: به منظور تخلیه آسان آب و نظافت آبنما، سیستم تخلیه و سرریز آب باید تعبیه گردد.

 تأمین آب تازه: آبنما باید دارای لوله کشی ثابت برای تأمین آب تازه مورد نیاز و سیستم متعادل کننده اتوماتیک برای تنظیم دائم سطح آب و سیستم حفاظتی برای جلوگیری از خشک کار کردن پمپ در صورت نبودن آب در آبنما، به خصوص در مکانهای عمومی باشد. 

 امنیت کابلهای تغذیه برق: کابلهای برق داخل حوض باید درون داکتهای مخصوص قرار گیرند که این مسأله در مکان های عمومی بسیار مهم میباشد. 

انتخاب صحیح پمپ آبنما: پمپ های فواره ها باید با توجه به حداکثر توان مصرفی مورد نیاز و با در نظر گرفتن موقعیت محل نصب آن ها انتخاب شوند.

فواره ها چگونه بوجود آمده اند ؟
در حال حاضر از فواره ها تنها به عنوان وسیله ای جهت سرگرمی و تفریح استفاده می شود. ولی در گذشته فواره ها برای سالهای زیادی در سطوح شهرهای بزرگ قرار داشته اند اغلب این فواره ها به عنوان یک منبع برای تامین آب آشامیدنی، حمام کردن و شست و شو ساخته می شدند. اما این همه کارایی فواره ها نبود. فواره هایی که در قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی طراحی می شدند، اغلب با مجسمه هایی از اسطوره ها یا حیوانات تزیین  می شدند.. بعضی از فواره ها  ارزش های دینی و مذهبی داشتند یا به عنوان یادواره ای از اشخاص مهم  شناخته می شدند، برخی نیز برای تجلیل از سازندگانشان ساخته می شدند. امروزه شیرهای آب خانگی ، آب آشامیدنی مناسب را برای افراد تأمین می کردند و دیگر نیازی به نوشیدن از آب این فواره ها نبود؛
فواره امروزه نه تنها نمایشی از زیبایی آب نیست، بلکه در روزهای گرم تابستان، هوا را خنک و فضای دلپذیر تری ایجاد می کند. بر خلاف تصور عموم ، فواره‌ها الزاماً هدر دهنده آب نیستند. می‌توان به وسیله یک پمپ شناور، آب راکد، استخرها یا حوضچه آنها را به گردش درآورد. فواره‌ها به سه گروه اصلی تقسیم می‌شوند:
۱- فواره‌های پرتابی Spray
۲- فواره‌های ریزشی Spill
۳- فواره‌های جهنده Splash
در محیط هایی که فواره ها در معرض وزش باد قرار دارند، استفاده از فواره‌های کوتاه و نیرومند مناسب‌تر است. ارتفاع فواره‌ها نباید بیش از فاصله منبع فواره تا لبه استخر باشد. بر پایه یک سابقه تجربی ، قطر استخرها یا حوضچه آب، باید دست کم دو برابر ارتفاع آب فواره باشد. اگر سر فواره‌ها پایین‌تر از سطح آب تعبیه شود، زیبایی بیشتری دارد. مگر اینکه از اشکال و مجسمه‌های تزئینی خاصی برای ایجاد فواره استفاده شود.
برای زیباتر جلوه دادن فواره‌ها در شب از نورهایی در زیر محل ، ریزش آب استفاده می‌کنند که باید با اصول نورپردازی و ایمنی در آب مطابقت داشته باشد. بازتاب  نور از پایین به بالا و تنظیم میزان آن، باعث انعکاس حرکات آب در محوطه اطراف و روی شاخ و برگ گیاهان می‌شود و زیبایی منحصربه فردی به محیط می‌بخشد. در صورت وجود گیاهان آبزی یا ماهی در آب ، باید در نصب فواره‌ها دقت لازم شود. اما اکسیژن فراوان حاصل شده از آب فواره‌ ها برای ماهی‌ها مفید واثر مطلوب دارد.
درمناطق بادگیر، انتخاب دهنه های مناسب برای فواره ها ممکن است از اثرات ناشی از وزش باد بکاهد.دو نوع عمده دهنه عبارتند از:
سرباریک: آن ها شبیه به قیف هائی وارونه هستند و باعث می شوند که آب با فشار و سرعت بیشتری خارج شده و یک شیار باریک و بلند را تولید کند.
شکل داده شده در اشکال مختلفی موجودند و می توانند آب را به صور مختلف از قبیل صفحاتی از آب، گنبده های کوتاه و بادبزن های دستی در آورند که عموماً در برابر وزش باد مصونیت بیشتری دارند.
جهت اسپری کردن آب در آب نماهای بزرگ از چندین دهنه به صورت گروهی استفاده می شود.برای آب نماهای کوچک تر یک دهنه دوش مانند ممکن است کافی باشد 

منبع : آبنما زرین


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 113
نویسنده : admin
چگونه از یوگا برای تناسب اندام استفاده کنیم؟
یوگا بیشتر به عنوان عاملی برای سلامتی ذهنی مشهور است. یوگا یک برنامه روتینی است که در آن با تمرکز روی تنفس خود و رها کردن ماهیچه‌های بدن مدیتیشن انجام می‌شود. اما می‌تواند یک راه خوب برای بالا بردن سطح آمادگی، جلوگیری از افزایش وزن و در نتیجه تناسب اندام شود. شما چه بخواهید ماهیچه‌ی شکم و مرکزی خودتان را تقویت کنید یا تمرین کاردیو خود را به اتمام برسانید، تمرینات یوگا می‌توانند به طور کلی کمک حال شما باشند. در این مقاله از صورتی‌ها به بررسی نکاتی در مورد یوگا برای تناسب اندام می‌پردازیم.
یوگا برای تناسب اندام
ایجاد روال عادی یوگا برای تناسب اندام:
۱- همواره یوگا را به عنوان بخشی از برنامه تناسب اندام خود در نظر بگیرید.
برای استفاده از یوگا برای تناسب اندام افراد بالغ نیاز برای دستیابی به آمادگی جسمانی نیاز به ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط هوازی و همچنین دو مرتبه تمرینات تقویت عضلات در هر هفته دارند. فعالیت هوازی متوسط شامل مواردی مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا کردن است. یوگا تمرین‌های استقامت جسمانی را با تمرینات تنفسی و کششی ترکیب می‌کند، بنابراین همانند ورزش هوازی نیست. سعی کنید از یوگا به عنوان یک تمرین تقویتی در چند روز از هفته استفاده کنید و یا آن را عنوان راهی برای کشش و کاهش استرس قبل و یا بعد از ورزش به کار ببرید.
۲- حرکات و تمریناتی را در یوگا انتخاب کنید که نیازهای تناسب شما را برآورده کند.
ژست یوگا می‌تواند تقریبا هر ناحیه از بدن شما را هدف قرار دهد. تمرینات یوگا می‌توانند پاهای شما را تقویت کنند، انعطاف‌پذیری در بازوهایتان را افزایش دهند و کنترل تنفس‌تان را بهبود بخشند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید انعطاف‌پذیری را در پاهایتان افزایش دهید، باید حرکت سگ را تمرین کنید. یا اگر می‌خواهید تعادل خود را بهبود ببخشید، حالت هلال ماه را امتحان کنید. به هر حال بهترین حرکت را برای مقصود خود در نظر بگیرید.
۳- همواره با حالت‌هایی با شدت کم تمرین خود را شروع کنید و به پایان برسانید.
هر زمان که یک روال یوگا را دنبال می‌کنید، باید با انجام برخی از حالت‌های شدت پایین شروع کنید و پس از آن تمرینات اصلی یوگا را شروع کنید. پس از تمرین حتما روال عادی یوگا را برای یک خاتمه آرام با ژست جسد به اتمام برسانید. به عنوان مثال برنامه روتین خود را با حرکت سلام بر خورشید شروع کرده و سپس حرکات ایستاده‌ی یوگا نظیر ژست جنگجو یا حرکت خم شدن به عقب (Backbend) و ایستادن روی سر (Headstand) را امتحان کنید.
۴- حرکاتی از یوگا را انجام دهید که تمرینات کاردیو را تکمیل می‌کنند.
انجام یک حالت یوگای مکمل قبل و بعد از ورزش می‌تواند به بهبود ریکاوری از تمرینات سخت کمک کند. با افزایش سرعت ریکاوری، بیشتر به روتین خود پایبند خواهید بود و به اهداف خود دست پیدا می‌کنید. بهتر است چند ژست مکمل برای روتین ورزشی خود اضافه کنید.
دوندگان: این افراد بهتر است با حرکاتی آغاز کنند که بیشتر عضلات پا را مورد هدف قرار می‌دهند. سپس پیش از شروع دویدن می‌توانند حرکات کششی را انجام داده و با ژست جنجگو ۲ گرم کردن خود را به اتمام برسانند.
کاربران الپتیکال و دوچرخه ثابت: بهتر است با با حالت پیچش مانند چرخش ستون فقرات شروع کنند. سپس ورزش خود را با تمرینی دنبال کنند که پاها و کمر را کشش دهد.
دوچرخه سواران: این افراد بهتر است با حرکات کششی آماده‌ی تمرین شوند که ظرفیت ریه‌ها را افزایش دهد و سپس بر روی کشش بازوها و پاها تمرکز کنند. سپس از حرکاتی نظیر ژست شتر برای هدف قرار دادن عضلات جلویی خودشان استفاده کنند.
۵- حرکات یوگا را اصلاح و سخت‌تر کنید.
افزایش شدت حالات یوگا می‌تواند نتایج شما را بهبود ببخشد. بلند کردن یک دست یا پا از روی زمین می‌تواند تا حدودی حرکت یوگا را سخت‌تر کند. اگر ژست خیلی آسان است سعی کنید آن را اصلاح کنید تا سخت‌تر شود. اگر مطمئن نیستید چگونه شدت را برای ژست افزایش دهید از یک مربی یوگا اطلاعات کسب کنید. برای مثال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در هنگام انجام ژست سگ با سر رو به پایین می‌توانید یکی از پاهای خود را بلند کنید.
۶- زمان انجام روال عادی تمرینات یوگا را افزایش دهید.
کلاس‌های یوگا معمولا ۱ ساعت یا کمی بیشتر طول می‌کشند و این افزایش زمان، به این معنی نیست که به همان مقدار نیز در خانه تمرین کنید. این افزایش زمان را می‌توانید به مدت ۱۵ دقیقه در روز در نظر بگیرید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید. تصمیم بگیرید که چقدر زمان برای شما واقعگرایانه است و از آن زمان برای کار بر روی ژست که می‌خواهید کامل شود استفاده کنید. به عنوان مثال قبل از دوش گرفتن صبح یا به عنوان بخشی از برنامه روتین خواب، سعی کنید ۱۰ دقیقه یوگا کنید.
مطلب پیشنهادی برای شما:
♦ ۷ حرکت ساده یوگا برای کمک به افزایش قد

۷- برای افزایش انعطاف پذیری و تقویت مفاصل از یوگا استفاده کنید.
انجام یوگا می‌تواند ماهیچه‌های شما را بلند و لاغر نگه دارد. این امر به ویژ زمانی که ورزشی مانند فوتبال را دنبال می‌کنید و یا در ورزش‌هایی که باید فشار قابل‌توجهی روی مفاصل خود قرار دهید شرکت می‌کنید، مفید است. نشان‌داده شده‌است که یوگا به تقویت مفاصلی که اغلب می‌توانند موجب درد در زانوها، ران و مچ پا شوند کمک کند.
۸- از یوگا به عنوان برنامه‌ای برای سرد کردن بعد از ورزش استفاده کنید.
پس از این اتمام برنامه‌ی تمرینات کاردیو مانند دوچرخه‌سواری یا دویدن، از یوگا به عنوان بخشی از یک روتین سرد کردن بدن استفاده کنید. این به عضلات شما کمک می‌کند تا آسیب نبینند.
۹- یک کلاس یوگا پیدا کنید.
در حالی که تمرین بر روی خودتان می‌تواند فواید قابل‌توجهی داشته باشد، یادگیری از مربی یوگا آموزش‌دیده می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین ژست را پیدا کنید که برای بدن شما کارساز باشد. به ویژه برای استفاده از یوگا برای تناسب اندام به دنبال کلاس‌هایی باشید که با عنوان یوگا قدرت ارائه می‌شوند. این کلاس‌ها بر روی یک جریان ثابت بین ژست‌ها و حرکات یوگا تمرکز می‌کنند تا ضربان قلب شما فعال بماند.
همانطور که مشاهده کردید یوگا به طور غیر مستقیم می‌تواند برای رسیدن به اهداف تناسب اندام شما موثر باشد و شما را در داشتن اندامی ورزیده یاری کند. همچنین ۶ تمرین زیر را می‌توانید در بین تمرینات کاردیو و روزانه خود با عنوان یوگا برای تناسب اندام انجام دهید.
تمرین قایق: عضلات شکم را همانند دراز نشست بطور موثری تقویت می‌کند.
تمرین پل پهلو با زاویه: عضلات مورب شکم؛ پاها و باسن را تقویت و کمر را زیبا می‌کند.
تمرین کمند: عضلات پشت، باسن و پشت پا را هدف قرار می‌دهد. چنان‌چه مشکل کمر دارید این تمرین را انجام ندهید.
تمرین ایستائی پهلوان: ران‌ها را قوی می‌کند. خوش بینی و اعتماد بنفس را تقویت کرده و برای ایستائی صحیح در روز و هنگام کار مهم می‌باشد.
تمرین حالت نشست: برای تقویت شانه، ران، کمر و پاها مفید است.
تمرین از جلو خم: با هدف انقباض عضلات انجام می‌شود.
منبع : suratiha.com

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان reza-fablog و آدرس rezafathabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com