عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1398
بازدید : 85
نویسنده : admin

تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.


تاریخ : پنج شنبه 25 مهر 1398
بازدید : 69
نویسنده : admin

چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید

 


تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 106
نویسنده : admin

در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.

از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.  

 


تاریخ : یک شنبه 7 مهر 1398
بازدید : 83
نویسنده : admin

بهترين جنس لباس ورزشي كدامند.
از انجا كه امكان تعريق در ورزش بسيار زياد است .بايد لباسي مناسب براي ورزش انتخاب كنيم .
لباس هاي تمام نخ يا نخ پنبه، بهترين جنس براي لباس هاي ورزشي هستند. لباس هاي نخي يا پنبه اي، عرق را به سادگي به خود جذب مي كنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحيه زير بغل و كشاله ران مي گيرند.


تاریخ : چهار شنبه 3 مهر 1398
بازدید : 93
نویسنده : admin

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.


تاریخ : پنج شنبه 14 شهريور 1398
بازدید : 131
نویسنده : admin

دانلود آلبوم جدید رضا صادقی به نام فقط گوش کن

 

Download New Album Reza Sadeghi – Faghat Goosh Kon

 

( دوستان عزیز لطفا برای حمایت از هنرمندان نسخه ی ارجینال تهیه کنید )

 

دانلود آلبوم جدید رضا صادقی به نام فقط گوش کن

 

 


تاریخ : پنج شنبه 14 شهريور 1398
بازدید : 88
نویسنده : admin

بدون شک گوشي‌هاي موبايل يکي از ابزارهاي مهم و مفيد براي ما محسوب مي‌شوند. پس نبايد متعجب شد که تعويض و خريد قطعات اصلي اين گوشي‌ها و بخصوص باتري گوشي‌ موبايل يکي از دغدغه‌هاي کاربران و مصرف کنندگان اين تکنولوژي‌ها باشد. اين گوشي‌ها به انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض توسط کاربران در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي غير قابل تعويض که امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند و کم‌کم جايگزين باتري‌هاي قابل تعويض مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند که در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.  تعويض باتري گوشي‌هاي موبايل که امروزه جهان ما را تسخير کرده‌اند، دغدغه‌ي بسياري از صاحبان اين گوشي‌هاي هوشمند شده است. اين گوشي‌ها با انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي قابل تعويض بيشتر مورد پسند کاربران است زيرا اين امکان را به آنان مي‌دهد که باتري گوشي خود را در صورت خرابي تعويض کنند و يا يک باتري يدکي هميشه به همراه داشته باشد و در صورت تمام شدن باتري اصلي، آن را با باتري يدکي جايگزين کند. اما در سال‌ها اخير استفاده از اين نوع طراحي با توجه به ضدآب شدن گوشي‌هاي موبايل کم‌کم در حال منسوخ شدن است. پس تعويض باتري گوشي موبايل بدون مراجعه به متخصص‌هاي اين زمينه امکان پذير نيست. باتري‌هاي غير قابل تعويض که امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند که در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.  

 


تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1398
بازدید : 89
نویسنده : admin

تفاوت کراتینه مو با بوتاکس موزیباییسلامت پوست و مو تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو: کدام بهتر است؟ Avatarنوشین پهلوان۲۸ بهمن ۱۳۹۷۲ نظر0736
محتویات [مخفی کردن]

1 کراتینه مو چیست؟
2 بوتاکس مو چیست؟
3 تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو در چیست؟
4 کراتینه مو بهتر است یا بوتاکس مو؟
5 نتیجه گیری
این روزها زیبا و سالم به نظر رسیدن موها،به نسبت همیشه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. جذاب ترین روش ها برای حالت دهی به موها بدون شک روش های صافی مو هستند. می دانید که بوتاکس مو و کراتین مو هر دو روشی برای صافی نیمه دائم موها هستند. اما تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو چیست؟ کدام روش بهتر است؟

اگرچه هر دو روشی برای صافی، نرم و براق شدن موهایتان است، اما تفاوت های اساسی میان روش کراتینه مو و بوتاکس مو وجود دارد که مهمترین تفاوت میان آن دو، مواد تشکیل دهنده ی آنها می باشد.

 

برای اینکه بیشتر با هر یک از این روش ها آشنا شوید، ابتدا توضیح می دهیم که اصلاً کراتینه مو و بوتاکس مو چیست. سپس راجع به تفاوت کراتینه مو و بوتاکس مو صحبت خواهیم کرد. و در آخر توضیح می دهیم با توجه به موی شما کدام روش بهتر است. پس با ما همراه باشید.


تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1398
بازدید : 135
نویسنده : admin

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛


تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
بازدید : 88
نویسنده : admin

درمان چروک صورت با سه شرط:

1. با بهترین مارک بوتاکس دیسپورت
2. در کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت
3. توسط پزشک متخصص با مهارت تزریق در نقاط دقیق

بوتاکس

اولین اثرگذاری بوتاکس در فاصله‌ زمانی بین 2 تا 6 ماه طول خواهد کشید. خب این ماندگاری بین افراد مختلف متفاوت است. درواقع برای کسانی‌که اولین تزریق را تجربه می‌کنند نکته قابل اهمیت زمان تزریق بعدی است. باید در این زمینه کاملا آگاهانه عمل شود، چون زمان تزریق بعدی باید وقتی اتفاق بیفتد که تزریق اول تاثیر خود را از دست داده باشد. شما به مرور زمان متوجه خواهید شد که هر تزریق چند ماه برایتان جواب خواهد داد. البته نباید برای تزریق دوم آنقدر صبر کنید تا تاثیر اولین بوتاکس کاملا از بین برود. زمانی كه بوتاکس اول ضعیف شده و اثرات تزریق کم‌کم در حال از بین رفتن است باید برای تزریق بعدی اقدام کنید. 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان reza-fablog و آدرس rezafathabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com