عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 بهمن 1397
بازدید : 108
نویسنده : admin

انگور کاشمر

شهر کاشمر به دلیل بهره بردن از آب و هوای مناسب یکی شهر های مناسب برای تولید انبوه انگور است. انگور کاشمر به دلیل ویژگی های متفاوتی که دارد توانسته به محبوبیت خاصی در میان استفاده کنندگان از این محصول به دست بیاورد.

 انگور یکی از میوه هایی است که در فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد. از این میوه به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه نیز می توان استفاده نمود. شاید شیرینی و خوشمزگی انگور کاشمر بتواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

در باغ های انگور شهرستان کاشمر تقریبا 20 نوع انگور یافت می شود. انگورهای پیکامی و عسکری جز بهترین نمونه های انگوری است که می توان در این شهرستان به وضوح پیدا کرد.

کاشمر را به دلیل تولید انگور های مختلف شربت خانه استان خراسان رضوی نیز می نامند. علاوه بر انگور های خاص و ناب که از کاشمر به دست می آید می توان به راحتی این انگور ها را به کشمش های مختلفی مانند کشمش سبز قلمی کاشمر که یک برند جهانی است تبدیل نمود. علاوه بر صادرات کشمش می توان به راحتی انگور سبز صادراتی را نیز به کشور های مختلف جهان صادر نمود. به دلیل کیفیت بالای انگور سبز صادراتی هر روز کشور های بیشتری خواهان این محصول می شوند. البته باید در صادرات این محصول توجه ویژه ای به کشاورزان داشت تا سود مناسبی نیز به آن ها برسد.

 

یکی از مشکلاتی که کشاورزان شهرستان کاشمر به شدت از آن گلایه دارند و می توان این گلایه آن ها را کاملاً به حق دانست عدم رسیدن به سود بالا برای این کشاورزان می باشد. دلیل اصلی این عدم دست یابی به سود را می توان وجود دلال هایی دانست که به راحتی انگور کاشمر را از کشاورزان این شهرستان با قیمت بسیار پایین خریداری نموده و با قیمت بسیار بالاتر به شهر ها و استان های دیگر صادر می کنند.

متاسفانه دولت نیز تاکنون طرح های مناسبی برای پشتیبانی از این گروه که سهم زیادی در تولید انگور کشور را دارند ارائه نداده است.

انگور کاشمر باعث ایجاد اشتغال زایی در این شهرستان نیز شده است. این امر و تداوم آن نیازمند پشتیبانی دولت در صادرات مناسب این محصول و همچنین کوتاه نمودن دست دلالان در این عرصه می باشد.

انگور کاشمر به دلیل اینکه در مراحل رشد و تولید آن از هیچ سم شیمیایی استفاده نمی شود می توان از عدم سموم مختلف در مصرف آن کاملاً مطمئن بود.

 

 خواص انگور کاشمر

 

شاید در نگاه اول انگور را میوه ای بدانید که ممکن است به دلیل ویژگی های قندی که دارد برای برخی از افراد مضر باشد اما می توان به راحتی این قضیه را نقض نمود و گفت که شیرینی انگور کاشمر به هیچ عنوان ضرری برای افراد مختلف ندارد.

اگر سلامتی قلب شما برایتان بسیار مهم است می توانید با مصرف روزانه روغن هسته انگور کاشمر به راحتی تمامی دغدغه های خود برای حفظ سلامتی قلبتان را از بین ببرید.

یکی از خواصی که انگور ها را به سفره غذایی افراد نیز اضافه کرد توانایی بهبود و تقویت بینایی توسط این میوه خوشمزه می باشد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر فردی در طول زندگی با آن رو به رو شود عدم توانایی در دفع مواد غذایی مختلف در معده یا همان یبوست می باشد. افراد قدیمی و بزرگتر های خانه در این زمان خوردن انگور را به فرد توصیه می کنند که امروزه با پیشرفت علم پزشکی و آزمایشات زیادی که در این زمینه انجام گرفته است کاملاً تاثیر انگور در رفع یبوست اثبات شده است. انگور کاشمر یکی از بهترین انگور هایی است که می تواند به راحتی یبوست افراد را برطرف نموده و باعث نرم شدن معده و روده افراد شود.

پزشکان به بیمارانی که از مشکلات ریوی مانند سل ریوی رنج می برند خوردن انگور را پیشنهاد می دهند. خوردن انواع مختلف انگور کاشمر باعث می شود تا این بیماری به سرعت در بدن فرد درمان شود.

محققان با آزمایشات مختلف ثابت نموده اند که مصرف انگور در حالت کلی می توان باعث بهبود و تقویت عملکرد مغز شود.

 از دیگر خواص مثبت انگور کاشمر می توان به توانایی این محصول در رقیق نمودن خون اشاره کرد.

انگور جابوز

 

جابوز یکی از روستاهای شهرستان خلیل آباد است که به دلیل تولید فراوان انگور با کیفیت مشهور شده است. انگور جابوز به دلیل کیفیت بالا مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته و صادرات گسترده ای نیز دارد.

صادرات انگور جابوز باعث شده است تا اشتغال زایی در این منطقه به صورت مناسبی رشد نموده جوانان بسیاری به تولید و برداشت انگور جابوز مشغول شوند. هر چند برداشت انگور می تواند برای کارگران مختلف فصلی نیز اشتغال ایجاد نماید اما تولید نگهداری اصولی آن می تواند یک منبع درآمد مناسب قلمداد شود.

یکی از مسائلی که باعث شده است تا امر نگهداری انگور جابوز برای کشاورزان سخت شود فاسد شدن این انگور در دمای بالای 25 درجه است. برداشت انگور جابوز در فصل ابتدای فصل تابستان شروع شده و مانند دیگر انگور های آن منطقه می توان به راحتی آن را به کشمش های خوشمزه و سرشار از پروتئین تبدیل نمود.

 

انگور جابوز نیز مانند دیگر انگور ها دارای خواص فراوانی است که باعث حفظ سلامتی در افراد مختلف می شود. براساس آخرین تحقیقات صورت گرفته انگور جابوز و انواع آن می تواند به راحتی در درمان سرطان موثر باشد.

 

 

خرید انگور

 برای خرید انگور کاشمر باید توجه داشت تا این انگور تمامی ویژگی های یک انگور کامل و خوشمزه را داشته باشد. انگور های پلاسیده و نارس علاوه بر اینکه باعث می شوند هزینه ی اضافی توسط مشتری پرداخت شود می تواند باعث آسیب رساندن به سلامت انسان نیز شوند. علاوه بر خرید انگور کاشمر برای خرید انگور جابوز نیز این مسائل باید رعایت شده و یک محصول با کیفیت بالا را خریداری نمود.

شرکت ها و سایت های مختلفی امروزه اقدام به خرید و فروش انگور نموده اند. برای خرید انگور جابوز و کاشمر حتماً باید از مراکز معتبر خریداری نمود. در این راه آشنایی کامل با ویژگی های مختلف انگور کاشمر و جابوز و انگور خلیل آباد می تواند کمک بسیار زیادی به افراد در خرید انگور بنماید.

برای هرگونه خرید و مشاوره  با شماره های زیر در ارتباط باشید

09390827049

09380769659

مهندس دانش دوست

 


تاریخ : پنج شنبه 18 بهمن 1397
بازدید : 103
نویسنده : admin

عوارض جبران ناپذیر کاهش وزن سریع
کاهش وزن ، میزان کاهش وزن
خستگی، تهوع، اسهال، یبوست، سنگ کیسه صفرا و ریزش مو از جمله عوارض بالقوه کاهش سریع وزن هستند.
امن ترین میزان کاهش وزن در طول زمان چقدر است
همه ما برای کاهش وزن به دنبال سریع ترین و آسان ترین راه میگردیم اما شاید اگر از عوارض جدی کاهش وزن سریع بدانیم در این رویه خود تجدید نظر کنیم . رژیم هایی که بسیار سریع وزن را کم می کنند، باعث بروز مشکلات جدی در سلامت شخص خواهند شد. ضمنا اینکه وزن کاهش یافته با این نوع رژیم های کاهش وزن پایدار نیست و به محض اینکه شخص رژیم را کنار گذاشت، افزایش وزن بسیار شدیدی سراغ شخص خواهد آمد که چه بسا وزن شخص را از وزن اولیه قبل از رژیم غذایی نیز بالاتر خواهد برد .کاهش وزن

در روشهای غیر اصولی کاهش وزن، بدن علاوه بر سوزاندن چربی زیاد توده عضلانی نیز از دست می رود. در واقع بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود شروع به سوزاندن عضلات می کند این کار اگرچه اشتها را کم می کند، اما برای سلامتی بدن مضر است. بنابراین سوزاندن عضله به جای چربی در این گونه رژیم ها آسیب زیادی به بدن وارد می کند.

در روش اصولی کاهش وزن، اشخاص تنها توده چربی از دست می دهند اما در روش های غیر اصولی کاهش وزن اشخاص نه تنها چربی از دست نمی دهند بلکه در صد بالایی از بافت غیر چربی بدنشان از جمله ماهیچه و حتی توده استخوانی خود را از بین می بردند. بدن همواره راهی برای محافظت خود از عوارض کاهش سریع وزن پیدا می کند. با افت ناگهانی دریافت کالری، آن را با کاهش میزان سوخت و ساز جبران می کند. به این علت است که افرادی که به رژیم های ناگهانی دست می زنند به محض ترک رژیم به سرعت اضافه وزن پیدا می کنند.

کاهش سریع وزن می تواند عوارض جانبی مخربی به همراه داشته باشد و البته از کارایی چندانی نیز برخوردار نباشد زیرا افرادی که به سرعت وزن زیادی کم می کنند احتمال بیشتری دارد دوباره وزن اضافه کنند.

اگر دوست دارید به سرعت وزن کم کنید تا بتوانید در یک مهمانی رسمی لباس مورد علاقه خود را به تن کنید، یا این که زندگی بهتر و سالم تری را تجربه کنید، مراقب باشید بیش از اندازه به خود فشار وارد نکنید و از محدوده کاهش وزن بی خطر خارج نشوید.

بهترین میزان کاهش وزن در طول زمان چقدر است؟
به گزارش "مدیکال دیلی"، اگر در تلاش هستید تا وزن خود را کاهش دهید، روند معمول کاهش وزن شاید به اندازه کافی برای شما سریع رخ ندهد. باید به این نکته توجه داشته باشید هنگامی که در بدن خود تغییر ایجاد می کنید، محدودیت هایی وجود دارند تا بدون آسیب رساندن به سلامت خود این کار را انجام دهید. این حد و مرزها برای همه یکسان و مشخص نیستند.

کاهش وزن سریع

کاهش وزن 2 تا 4 کیلوگرم در ماه نرمال است و غیر از این میزان عوارضی را درپی دارد
کاهش سریع وزن می تواند عوارض جانبی مخربی به همراه داشته باشد و البته از کارایی چندانی نیز برخوردار نباشد زیرا افرادی که به سرعت وزن زیادی کم می کنند احتمال بیشتری دارد دوباره وزن اضافه کنند و بخشی از این روند به عدم تعهد آنها به تغییراتی که در سبک زندگی خود ایجاد کرده اند و پشتیبان وزن های پایین تر هستند، باز می گردد.

خستگی، تهوع، اسهال، یبوست، سنگ کیسه صفرا و ریزش مو از جمله عوارض بالقوه کاهش سریع وزن هستند. سوء تغذیه که از یک برنامه کاهش وزن با محدودیت های بسیار در رژیم غذایی ناشی می شود می تواند موجب گیجی و خستگی در فرد شود و اختلال در تمرکز و یا افسردگی را به همراه داشته باشد. همچنین، عدم دریافت مواد مغذی به میزان کافی می تواند فرد را مستعد ابتلا به عفونت سازد. افزون بر این، احتمال اختلال در چرخه قاعدگی در بانوان افزایش می یابد.

این عوارض جانبی می توانند از روند کاهش وزن که چندان سریع هم به نظر نمی رسد، سرچشمه بگیرند. کاهش وزن به میزان 3 پوند (1.3 کیلوگرم) در هفته هنگامی که در کنار مصرف کمتر از 800 کالری در روز قرار بگیرد می تواند عوارض جانبی مذکور را موجب شود. به گفته کارشناسان، کاهش وزن باید از آهنگی کندتر برخوردار باشد. رویکرد فردی که قصد کاهش وزن دارد باید به گونه ای باشد که از این روند لذت ببرد و بتواند آن را در بلند مدت حفظ کند. بر همین اساس، تعیین هدف کاهش 5 تا 10 درصد از وزن بدن طی یک بازه زمانی بیش از شش ماه توصیه می شود.

برای فردی که در حال حاضر 250 پوند (113 کیلوگرم) وزن دارد و در پی دستیابی به وزنی سلامت تر است، کاهش وزن 12 تا 25 پوند (5.5 تا 11 کیلوگرم) طی شش ماه یا حدود 2 تا 4 پوند (یک تا دو کیلوگرم) در ماه ایده آل به نظر می رسد.

کاهش وزن سریع می تواند موجب شود تا بدن هنگامی که فکر می کند گرسنه است سوزاندن آب و عضله را به جای چربی آغاز کند و این دلیل دیگری است که بر مفید بودن کاهش وزن تدریجی تاکید دارد. سوزاندن کالری هنگامی که توده عضلانی خود را از دست داده اید، دشوارتر نیز می شود.

همانند بسیاری موارد دیگر در زندگی، کاهش وزن نیز باید حرکتی آهسته اما پیوسته باشد تا نتیجه بهتری از آن کسب شود.

 منبع : نمناک 


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 100
نویسنده : admin
 

 

آپارتمان مبله روزانه در هر نقطه تهران که بخواهید

اجاره آپارتمان مبله روزانه ، اجاره آپارتمان مبله در تهران در مناطق بسیار خوب برای افراد لوکس پسند ، آپارتمان مبله در چند سال اخیر آمار رو به افزایشی داشته ، آپارتمان مبله طرفداران زیادی دارد ، افراد زیادی به دلیل شغل یا درس یا پیشامد های زندگی بنا به میل خود دنبال محلی آرام برای سکونت و استراحت میگردند ، پیشنهاد ما به شما اجاره آپارتمان مبله در تهران است .

 آپارتمان مبله برای جا به جایی راحتتر و محیط آرام و مطمئن است . آپارتمان مبله با تجهیزات و امکانات کامل در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. کافیست برای تشکیل یک زندگی مستقل و آرام به دنبال یک آپارتمان مبله باشید. آپارتمان مبله در تهران دارای تجهیزات فنی از جمله پکیج دیواری ، شوفاژ ، سیستم سرمایشی مجهز و... میباشند . 

آپارتمان مبله تهران بلند مدت هم میتوان اجاره کرد ، اجاره این آپارتمان ها میتواند قرارداد یک تا پنج ساله داشته باشد . اجاره سوئیت مبله در تهران هم امکان پذیر است . آپارتمان مبله تهران دارای امکاناتی مانند : آشپزخانه آپارتمان مبله تهران مجهز به لوازم برقی مورد نیاز از جمله ماکروفر ، چای ساز ، قهوه ساز ، تستر و... میباشد . 

دارای ظروف مورد نیاز آشپزی ، ظروف سرو غذا ، قاشق ، کارد و چنگال میباشد. اتاق خواب آپارتمان مبله تهران دارای سرویس خواب ، آینه ، رخت خواب ، کمد لباس و پرده میباشد . نشیمن آپارتمان مبله تهران مجهز به مبلمان پذیرایی ، میز قهوه خوری ، سرویس تلویزیون و پخش ، دکوری و تزئینات مربوط به سالن می باشد . آپارتمان مبله تهران دارای سرویس های بهداشتی بسیار تمیز و پیشرفته میباشند . اجاره آپارتمان مبله با تجهیزات رفاهی تکمیل بستگی به مقدار هزینه ای که شما میخواهید بپردازید دارد. اگر آپارتمان مبله با تجهیزات و فول لاکچری میخواهید باید پول بیشتری بپردازید . برای دریافت آپارتمان مبله تهران حتما لوازمی که به شما تحویل داده میشود را چک کنید ، به اقلامی که در قرارداد قید شده هم توجه کنید ، زیرا شما در قبال لوازمی به شما تحویل داده میشود مسئول هستید و موقع تحویل آپارتمان مبله تهران باید تمامی لوازم را سالم تحویل بدهید و اگر چیزی ازبین رفته یا خراب شده است باید تهیه و تعمیر کنید سپس آپارتمان مبله را بازگردانید . 

نتیجه گیری برای اجاره آپارتمان مبله در تهران باید قوانین مذکور در قرارداد را به خوبی مطالعه کنید ، سپس امضا کنید ، پس از تحویل گرفتن آپارتمان مبله تهران در روز آخر قرارداد باید آپارتمان مبله را مانند روز اول بازگردانید ، نظافت را بسیار رعایت کنید ، آپارتمان مبله تهران دارای تجهیزات کامل رفاهی هستند ، شما با توجه به مبلغ قابل پرداختی خود میتوانید یکی از بهترین آپارتمان مبله تهران را اجاره کنید .ممکن است امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند کم یا زیاد باشند که نوع تجهیزات و امکانات بستگی به خود شخص دارد . 

برای راحتتر اجاره کردن آپارتمان مبله در تهران کافیست به سایت مبله غرب مراجعه کنید و با کمترین هزینه از بهترین امکانات برخوردار شوید .

 

منبع :moblehgharb.com

 

 

نرم افزار حسابداری چیست

نرم افزار حسابداری چیست ØŸ  Ù†Ø±Ù… افزار حسابداری یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای موجود است Ú©Ù‡ با نصب آن به راحتی قادر خواهید بود تا تمامی معاملات مالی خود را مدیریت کنید. از نرم افزارهای حسابدار Ù…ÛŒ توانید در تمامی حوزه ها کسب Ùˆ کاری استفاده کنید. برخی از برنامه ها برای حسابداری برای کسب Ùˆ کارهای ساده Ùˆ Ú©ÙˆÚ†Ú©  Ùˆ برخی دیگر برای مدیریت Ú©Ù„ امور مالی Ùˆ فعالیت های بزرگ طراحی شده اند

با این استفاده از نرم افزارهای حسابداری Ù…ÛŒ توانید از بروز اشتباهات حسابداری جلوگیری  Ú©Ù†ÛŒØ¯ Ùˆ به راحتی کلیه اموری مالی خود را کنترل Ùˆ مدیریت کنید. .  

تاریخچه نرم افزار حسابداری

 

به طور دقیق نمی توان گفت Ú©Ù‡ واقعا اولین برنامه حسابداری Ùˆ مالی را Ú†Ù‡ کسی نوشته Ùˆ نام آن Ú†Ù‡ بوده است. اما به جرات Ù…ÛŒ توان گفت اولین نرم افزار حسابداری نوشته شده در ایران ،در سال1368 نوشته است Ú©Ù‡ فقط ثبت سند حسابداری Ùˆ دفتر روزنامه Ùˆ دفتر Ú©Ù„ Ùˆ دفتر تفضیلی Ùˆ یک تراز آزمایشی 4 ستونی داشت. حجم این نرم افزار حدودا Û°Û¹ / Û± مگابایت بوده Ùˆ تنها روی یک دیسکت فلاپی جا Ù…ÛŒ گرفت Ùˆ به رایگان در اختیار همه قرار داشت این نرم افزار حدودا Û´ سال بسیار معروف بود Ùˆ مورد استفاده شرکتها، افراد Ùˆ سازمان ها مختلفی  Ù‚رار گرفت بود.

بعد ها افراد حقیقی Ùˆ حقوقی دیگری هم  ÙˆØ§Ø±Ø¯ عرصه برنامه نویسی حسابداری شده Ùˆ نرم افزارهای حسابداری جدیدی را تحت سیستم عامل  DOS Ùˆ ویندوز به بازار ارائه کردند. از آن سال ها تا به امروز نرم افزار های زیادی وارد بازار کار شده اند Ú©Ù‡ هر کدام به نوبه خود مزایا Ùˆ نواقصی داشته Ùˆ مشتریان خاص خود را در بازار کار کسب کرده اند .در بین همه این نرم افزار های حسابداری ØŒ نرم افزار حسابداری Ùˆ مالی یکپارچه پارمیس برای اولین بار در سال 1380 وارد بازار شد Ùˆ از همان سال های نخست توانست جایگاه خوبی را بین نرم افزارهای دیگر پیدا کرده Ùˆ به خوبی پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد.

 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

هر نرم افزاری مزایای دارد . نرم افزارهای حسابداری نیز هردکدام به نوبه ی خود مزایای دارد که ما در این بخش فقط به مزایای کلی این نرم افزار اشاره میکنیم.

1- اولین و شاید یکی از مهم ترین دلایلی که موجب استفاده ی گسترده ی مردم از نرم افزارهای حسابداری شد ، افزایش دقت در انجام امور حسابداری بود. نرم افزارهای حسابداری موجب افزایش دقت و کاهش اشتباهات محاسباتی که ممکن است توسط انسان رخ دهد ، می شوند. همان طور که میدانید یک اشتباه کوچک می تواند ، تاثیر زیادی بر نتیجه ی نهایی داشته باشد.نرم افزارهای حسابداری شما را از وجود چنین اشتباهاتی مصون نگه دارد.

2- دومین دلیل روی آوردن بسیاری از افراد به نرم های حسابداری ، افزایش سرعت محاسبات است. سرعت این محاسبات بسیار بالاتر از انسان است. نرم افزار حسابداری به سازمان ها اجازه می دهد تا کارایی را با معرفی اتوماسیون بهینه سازی کنند. برای مثال، یک کسب و کار باید مالیات فروش را در تمام معاملات خود ثبت کند. نرم افزار حسابداری می تواند به صورت اتوماتیک برای هر ورودی مالیات تعیین شده را اتخاذ کند.

3- با توجه به موارد بالا احتمالا متوجه شده اید که افزایش سرعت و افزایش دقت می تواند موجب افزایش بهره وری و در نتیجه کاهش هزینهارائه انواع گزارش ها

4- نرم افزارهای حسابداری Ù…ÛŒ توانند اطلاعات دقیقی در مورد امور مالی در اختیار شما قرار دهند.  Ø¨Ù‡ عنوان مثال فرض کنید یک مدیر مالی شرکت باید یک گزارش از نقدینگی داشته باشد تا دو ساعت دیگر در جلسه ارائه دهد. بسیاری نرم افزارهای حسابداری کاربران را قادر Ù…ÛŒ سازند تا گزارش های متنوع مالی را ØŒ تنها با پر کردن یک فرم Ùˆ یا کلیک بر روی یک دکمه داشته باشند. این در حالی است Ú©Ù‡ ایجاد چنین گزارشی به صورت دستی Ù…ÛŒ تواند یک فرایند وقت گیر باشد.

5- نرم افزار ها به دلیل طراحی و برنامه نویسی که دارند به محض ورود اطلاعات می توانند گزارش های مالی را در اختیار مدیریت قرار دهندتا در اتخاذ تصمیمات آتی مدیریتی مورد استفاده قرار گیرند.

 Ø§Ù†ÙˆØ§Ø¹ نرم افزارهای حسابداری

نرم افزارهای حسابداری را می توان به چند دسته تخصصی تقسیم کرد:

1-سیستم حسابداری مالی

2-سیستم حسابداری انبار یا انبارداری

3-سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور

4-سیستم بانک و صندوق و عملیات چک

5-سیستم حسابداری حقوق و دستمزد

6- نرم افزار محاسبه کارکرد

7- نرم افزار اتوماسیون اداری

8- نرم افزار خرید و فروش

9- نرم افزارهای تخصصی مشاغل

نتیجه گیری

نرم افزار حسابداری ÛŒÚ©ÛŒ از بهترین Ùˆ کارآمد نرم افزارهای طراحی شده در طول تاریخ است Ú©Ù‡ شما با استفاده از آن ها ÛŒ میتوانید به راحتی امور مربوط به Ø­Ø³Ø§Ø¨Ø¯Ø§Ø±ÛŒ Ø®ÙˆØ¯ را به آن ها بسپارید . تا بدون هیچ گونه اشتباهی امور محوله را  Ø§Ù†Ø¬Ø§Ù… دهند. قیمت نرم افزارهای حسابداری متنوع است Ùˆ هر کدام بسته به نوع مزیت Ùˆ امکاناتی Ú©Ù‡ دارند متفاوت هستند. اگر شما هم نیاز به یک Ù†Ø±Ù… افزار حسابداری ارزان Ø¯Ø§Ø±ÛŒØ¯ ØŒ بهتر است به سایت (هوشمند نوین) مراجعه فرمایید . در این سایت انواع نرم افزارهای حسابداری با قیمتی بسیار مناسب Ùˆ پشتیبانی فعالی موجود است.        

 Ù…نبع : وب سایت Ù‡ÙˆØ´Ù…ند نوین 


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 124
نویسنده : admin


به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز  ،  به عقيده پزشكان با توجه به شكل ظاهري بدن بيماران مي توان  به آنان در مورد مشكلات بالقوه آينده هشدار داد . آنان مي گويند نبايد گول عدم افزايش وزن را خورد چون ممكن است وزن بدن شخصي اضافه نشود اما افزايش چربي دور شكم برايش مشكل ساز شود.
پژوهشگران عوارض زیادی را برای چاقي بدن شناسایی کرداه اند که می تواند موجب کاهش طول عمر انسانها گردد . در زیر به تعدادی از عوارض چاقی اشاره شده است :
1 – پُر فشاری خون
هرچه وزن شما بیشتر شود، بافت چربی شما نیز بیشتر می شود. این بافت برای زنده ماندن نیاز به اکسیژن و سایر مواد غذایی دارد که باید توسط جریان خون تأمین شود.
هر چه نیاز به اکسیژن و مواد مغذی بیشتر شود، حجم خون و مقدار فشاری که روی سیستم گردش خون وارد می شود، افزایش می یابد و هر چه حرکت خون در سیستم گردش خون بیشتر شود، فشار بیشتری بر دیواره ی سرخرگ های شما وارد می شود.
علاوه بر این، چاقی باعث افزایش سطح هورمون انسولین در خون می گردد که این هورمون علاوه بر کنترل قند خون، باعث نگه داشتن آب و نمک در رگ ها می شود که این خود باعث افزایش حجم خون می گردد.
همچنین چاقی باعث افزایش تعداد ضربان قلب و کاهش ظرفیت عروق برای جابجایی خون می شود که تمام این عوامل باعث پرفشاری خون می گردد.
2 – دیابت
چاقی عامل اصلی ایجاد دیابت نوع 2 می باشد، زیرا افزایش چربی باعث افزایش مقاومت بدن به اثر هورمون انسولین می شود. لذا این هورمون نمی تواند با مقادیر نرمال قبلی، وظیفه ی خود را که کنترل قند خون است، به درستی انجام دهد و قند خون بالا می رود که خود یکی از عوامل مهم خطر برای سلامتی فرد است.
3 – اختلال در چربی های خون
رژیم های غذایی که دارای مقدار زیادی چربی های اشباع شده مثل گوشت قرمز یا غذاهای سرخ شده هستند، می توانند علاوه بر ایجاد چاقی باعث بالا رفتن کلسترول بد خون (به نام LDL) شوند. چاقی همچنین باعث پایین آمدن سطح کلسترول خوب خون (به نام HDL) و بالا رفتن سطح تری گلیسیرید خون می شود.
تری گلیسیریدها بیشترین میزان چربی در غذاهای شما و همچنین بیشترین درصد چربی در بدن شما را شامل می شوند، و در طولانی مدت اختلال در سطح چربی های خون، باعث تصلب شرائین می شود، زیرا چربی های اضافه در جدار رگ ها رسوب می کنند. تصلب شرائین خود باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر و سکته ی مغزی می شود.
4 – بیماری عروق کرونر
این بیماری یکی از اشکال بیماری های قلبی – عروقی است که از رسوب چربی در جدار سرخرگ های کرونر(سرخرگ هایی که به قلب خون رسانی می کنند) ایجاد می شود. پس از مدتی، رسوب این چربی ها باعث تنگ تر شدن دیواره ی داخلی عروق شده و خون کمتری به بافت قلب می رسد. کاهش خون رسانی به قلب، باعث آنژین صدری (درد قفسه ی سینه) می شود. انسداد کامل عروق قلبی می تواند باعث سکته ی قلبی شود.
5 – سکته ی مغزی
چاقی باعث تصلب شرائین و رسوب چربی در جدار سرخرگ ها می شود که می تواند سرخرگ های مغزی را نیز درگیر کند و باعث تنگ شدن عروق مغزی شود. حالا اگر لخته ی خونی در این عروق باریک ایجاد شود، می تواند به طور ناگهانی باعث انسداد جریان خون به منطقه ای از مغز شما شده و منجر به سکته ی مغزی گردد.
6 – سایش مفاصل (استئوآرتریت)
در افراد چاق به علت افزایش فشار وارده بر مفاصل(خصوصاً مفاصل زانو، ران و مهره های پایین کمری)، غضروف مفصلی تخریب شده و باعث ایجاد درد مفصل و سفتی آنها می شود.
7 – توقف تنفس در خواب
توقف تنفس در خواب، خصوصاً در افراد چاقی که زیاد خور خور می کنند، دیده می شود.
این افراد به هنگام خواب شبانه، به علت انسداد مسیرهای هوایی ریه ها، برای مدت کوتاهی دچار توقف تنفس شده و مکررا در طول شب بیدار می شوند. در نتیجه خواب با کیفیتی در شب ندارند و در طول روز نیز به علت اختلال در خواب شبانه ی خود، دچار گیجی بوده و مرتب چرت می زنند.
تحقیقات نشان داده، بیشتر افرادی که دچار وقفه ی تنفسی در خواب می شوند، دارای اضافه وزن بوده و گردنی بزرگ و راه هوایی باریکی دارند.
8 – سرطان
انواعی از سرطان ها با اضافه وزن همراه هستند که در زنان می توان به سرطان پستان، سرطان رحم، سرطان تخمدان، سرطان گردن رحم و سرطان کیسه ی صفرا اشاره کرد. مردان چاق نیز نسبتاً در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به سرطان های کولون، رکتوم و پروستات هستند.
9 – بیماری کبد چرب
در اثر چاقی، چربی بیشتری در ساختار کبد وارد می شود که این تجمع چربی در کبد، می تواند باعث ایجاد التهاب و حتی تخریب بافت کبد شود و نهایتاً به بیماری نارسایی کبدی (سیروز) منجر شود، حتی اگر فرد هم زمان از مشروبات الکلی استفاده نکند( زیرا کبد چرب و سیروز کبدی بیشتر در افرادی که مقادیر زیادی الکل مصرف می کنند، بروز می کند).

منبع : pezeshk.us


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 133
نویسنده : admin
مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید 
 

تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 111
نویسنده : admin

اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
 
هر روز تعداد آگهی هایی که مدعی هستند لاغری بیش از 10 کیلو ظرف کمتر از یک ماه با متد آنها امکان پذیر است بیشتر می شود. آنهایی که بعضا فریب این دسته از آگهی ها را خورده اند می گویند که تنها مقدار کمی از وزن آنها کاهش پیدا کرده و پزشکان متخصص تغذیه هم کاملا با آن مخالف هستند.
 
اگر روی ترازو رفتید و با دیدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغی گرد شدند، یعنی اینکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! یک ماه گذشته لابد به خیال اینکه در طول روز گرسنه بودید، توقع داشتید که الان حسابی وزن کم کرده باشید، اما زهی خیال الکی! یادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخورید، کمتر مصرف می‌کند!
 
تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌اید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کرده‌اید. برای اینکه متوجه شوید چقدر بدموقع چاق شده‌اید، نگاهی هم به تقویم روی میزتان بیندازید. از 20 شهریور که ماه رمضان تمام می‌شود تا اواسط آذر که ماه محرم از راه می‌رسد، روزهایی هستند که هر جا را نگاه می‌کنید، ماشین عروس می‌بینید!
 
چه خودتان عروس یا داماد این روزها باشید و چه مهمان این عروسی‌ها فرقی نمی‌کند. به هر حال با این هیکل کج و کوله و شکمی که از خودتان جلوتر حرکت می‌کند، نه این مجالس بهتان می‌چسبد و نه کلا از زندگی لذت می‌برید. پس دست بجنبانید و با گرفتن یک رژیم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربی‌های اضافه‌تان را آب کنید. نکش و لاغرم کن
 
بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید. از شیرینی و شربت بگیرید تا سس و دلستر و نوشابه. در وعده شام هم کلا بی‌خیال غذاهای برنجی بشوید. در کنار این رعایت‌های غذایی، باید فعالیت‌های جسمی‌تان را هم زیاد کنید. زمین به آسمان رسید، آسمان به زمین رسید، باید روزی نیم‌ساعت پیاده‌روی کنید. اما اگر می‌خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه‌مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می‌کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید: صبحانه
 
کاهش وزن و لاغری

اسم صبحانه رویش است. باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
2 عدد تخم مرغ آب‌پز
قهوه یا چای
1 عدد سیب حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما باید با زرده بخورید. اگر کلسترول دارید، یعنی بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید. فکر نکنید که می‌توانید به راحتی زرده‌های تخم‌مرغ را نخورید و آب از آب تکان نخورد! در این رژیم روی چربی زرده‌ها حساب شده. از خودتان ابتکار به خرج ندهید و به جای سیب، میوه‌های دیگر را جایگزین نکنید. سیب‌ خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند. تازه حسابی سرحال و شادابتان می‌کند و باعث می‌شود تا خود ظهر انرژی داشته باشید. رژیم ناهار برای لاغر شدن
 
درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.
 
گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز
سالاد فصل بدون مایونز
2/1 لیوان آب کرفس
 
*سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی‌های آن فصل پیدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستیم، سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اینکه در این رژیم، سالاد به اندازه کافی گنجانده شده، حتما حکمتی دارد. معمولا رژیم‌دارها بعد از مدتی دچار بیماری یبوست می‌شوند اما با گرفتن این رژیم که کلی سبزی و میوه‌جات دارد، عمرا اگر این بیماری به سراغ شما بیاید.
 
*به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید. اولا اینکه اگر بخواهید آن همه کرفس بخورید، نفخ می‌کنید! دوما اینکه خود کرفس فیبر دارد و در این رژیم این فیبر محسوب نشده است. وقتی آب کرفس را می‌گیرید، در بافت آن شکست انجام می‌شود و فیبرش را از دست می‌دهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم.
 
 
شام رژیم لاغری سریع
از قدیم گفته‌اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زمانی که رژیم دارید، این توصیه را جدی نگیرید و از وعده شامتان نگذرید. گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها
چای یا قهوه
لیمو ترش تازه
 
*تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی‌شود آن را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. الکی که نیست! روی امگا3 ماهی هم حساب شده.
 
 
*بعضی از آدم‌ها را دیده‌اید که بعد از تمام شدن رژیمشان علاوه بر لاغر شدن از ریخت و قیافه هم افتاده‌اند؟ دلیلش این است که پروتئین در این رژیم‌ها کم است و بدن مجبور می‌شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانید. اما این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می‌آورید، باعث می‌شود که فقط چربی‌تان بسوزد ولی برای عضله‌تان اتفاقی نیفتد.
 
 
*بهتر است برای سبزیجات تازه‌تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه‌ای و… میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!
 
 
کاهش وزن و لاغری
 
اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند.
 
 
همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام. < لیوان آب گوجه فرنگی یا شیر کم‌چرب یا یک عدد موز کوچک
 
*به همان دلیلی که قرار شد کرفس را جانشین آب کرفس نکنید، نمی‌توانید به جای آب گوجه فرنگی هم خود گوجه را بخورید.
 
*گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های A، B و C، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است و باعث می‌شود هم انرژی بدنتان تامین شود و هم سیستم‌های ایمنی‌تان تضعیف نشوند. بنابراین وقتی رژیم می‌گیرید با کوچک‌ترین چیزی کارتان به دکتر و سرم و آمپول نمی‌رسد!
 
 
*به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید. موز 422 گرم پتاسیم دارد که هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزایش می‌دهد. درست مثل این است که در حال ورزش کردن هستید! هشدارها
 
*اسم این رژیم، رژیم شوک است و با گرفتن آن روزانه فقط 1000 کالری به بدنتان می‌رسد. این رژیم در دهه 30 و بین هنرپیشه‌های هالیوودی خیلی پرطرفدار بود. چون در مدت زمانی کوتاه، حسابی باربی می‌شدند!
 
*این رژیم فقط مخصوص 7 تا 10 روز است. تحت هیچ شرایطی بیشتر از این نگیرید که خونتان پای خودتان است! *همراه کردن این رژیم با ورزش الزامی است. اگر حس پیاده‌روی روزانه ندارید، دنبال نتیجه درست و حسابی هم نباشید.
 
*در این رژیم فقط نوع غذاهایی که باید بخورید مشخص شده است. میزانش دست خودتان است. فقط یادتان باشد که قرار نیست خودتان را گول بزنید. قرار است لاغر شوید، پس فقط به اندازه‌ای بخورید که سیر شوید نه بیشتر.
 
*یادتان باشد که مواد غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید! توصیه هیچ رژیمی بدون فعالیت‌ بدنی یا همان ورزش به هیچ دردی نمی‌خورد. یادتان باشد که پیاده‌روی از نان شب هم واجب‌تر است. پیاده‌روی هم اصول و روش دارد.
 
*کفشتان مناسب باشد، با کفش پاشنه‌بلند پیاده‌روی نکنید. همین روزهاست که از شدت کمردرد نتوانید از جایتان تکان بخورید!
 
*وسیله سنگین نداشته باشید، این وسیله سنگین را نه در دستتان بگیرید، نه روی شانه‌هایتان بیندازید. تا می‌توانید سبک پیاده‌روی کنید.
 
*پیاده‌روی باید مستمر باشد، جلوی هر مغازه‌ای میخکوب نشوید و دوباره به راهتان ادامه بدهید! اگر قرار است نیم ساعت پیاده‌روی کنید، دقیقا تمام این نیم‌ساعت را به طور مفید پیاده‌روی کنید.
 
* با نظم قدم بردارید، اول جوگیر نشوید و تند تند قدم برندارید که آخر پیاده‌روی یک لاک‌پشت هم بتواند ازتان جلو بزند! از همان اول با یک ریتم خاص قدم بردارید.
 
*در سربالایی نروید، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر می‌شوید را از ذهنتان پاک کنید. عرق کردن نشانه سوزاندن چربی نیست، یک فعالیت طبیعی برای دفع گرمای بدن است. یک لیوان که آب بخورید، دوباره به پله اول برمی‌گردید!
 
 
کاهش وزن و لاغری
ضد توصیه
*این درست که در زمان ابوعلی‌سینا به چاقی «ام‌الامراض» می‌گفتند. اما این دلیل نمی‌شود که برای از بین بردن این ام‌الامراض، هزار و یک مرض دیگر هم بگیرید! آن هم با این نسخه‌های نامعقول!
 
*قرص‌های ضد اشتها: این قرص‌هایی که مثل نقل و نبات می‌خورید تا اشتهایتان کم شود، دمار از روزگار تان در می‌آورند. افزایش ضربان قلب، فشار خون، یبوست، کم‌خونی، تشنگی زیاد، اضطراب، گیجی، خشکی دهان و سردرد علائم این قرص‌ها هستند. این قرص‌ها را حتما باید یک پزشک یا یک رژیم‌درمان توصیه کند.
 
*بالن معده: این هم یک راه برای کم کردن اشتهاست. به این ترتیب که یک کیسه به اندازه تخم‌مرغ در معده می‌گذارند تا فضای معده را پر کند و اشتها را کم کند. اما این روش هم برای هر کسی توصیه نمی‌شود.
 
*عمل‌های جراحی: این عمل‌ها فقط برای افرادی که اضافه‌وزنشان از 30 کیلو گذشته باشد و هیچ توانی برای وزن کم کردن نداشته باشند، توصیه می‌شود؛ آن هم فقط به دستور پزشک متخصص. سرخود سراغ این عمل‌ها نروید که کمترین عارضه‌شان عفونت‌های وسیع الطیفی است که خدای نکرده در نهایت حتی می‌تواند به مرگ هم منجر شود.
 
تست BMI
برای اینکه بدانید بدنتان در چه وضعی است و از نظر علمی وزن نرمال دارید یا دچار اضافه وزن یا چاقی هستید، باید تست Body mass index یا همان BMI را انجام بدهید. فقط یادتان باشد این فرمول برای گروه سنی بالای 18 سال است. اگر BMIتان:
بین 15 تا 19 باشد، لاغر هستید.
بین 19 تا 25 باشد، وزنتان نرمال است.
بین 25 تا 30 باشد، اضافه وزن دارید.
بین 30 تا 35 باشد، چاقی درجه یک (متوسط) دارید.
بین 35 تا 40 باشد، چاقی درجه دو (شدید) دارید.
40 به بالا باشد، چاقی درجه سه (مفرط) دارید
 منبع : taknaz.net

تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 120
نویسنده : admin

موشن گرافیک چیست ؟
اگه قرار باشه هر هنری رو موشکافانه بررسی کنیم شامل اجزای زیادی میشن ، موشن گرافیک هم شامل چندین قسمت مختلف میشه که مهمتری اونها حرکت، گرافیک و صداست و مواردی دیگه هم هست که نمیخایم الان به اونا بپردازیم.
در موشن گرافیک شما همیشه به یه هدف خاص میرسید. بزارید بهتر بگم ! شما وقتی قراره یه موشن گرافیک بسازید باید یک هدف داشته باشید تا در آخر یک پیام رو به مخاطبتون منتقل کنید ! و این پیام باید به ساده ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن منتقل بشه که مخاطب مجذوب و شیفته محصول، پیام، کسب و کار و … که مربوط به شماست بشه !
اهمیت موشن گرافیک :
در زندگی امروزه هر لحظه شاهد گسترش راه های مختلف برای تبلیغات و مخصوصا دیجیتال مارکتینگ هستیم و هر کسی به نحوی در جستجوی راهکاری برای نمایش و معرفی محصولات و کسب و کار خودشه . از این رو راه های مختلف برای این مهم وجود داره که یکی از مهمترین اونا موشن گرافیکه و به نظر من جذابترین نوع تبلیغات در مجموعه ویدئو مارکتینگ محسوب میشه و خوشبختانه طرفداران زیادی رو در کسب و کارهای مختلف حتی کسب و کارهای بزرگ پیدا کرده چون تاثیر گذاری بسیار زیادی داره و نسبت به سایر تبلیغات هزینه های بسیار پایین تری رو شامل می شه.

 

انواع موشن گرافیک :
برای ساخت یک موشن گرافیک شاید فکر کنید فقط یک روش وجود داره و معمولا بیشتر مخاطبان این حرفه مخصوصا مبتدی ها فکر میکنن استفاده از وکتور موشن گرافیک محسوب میشه اما ساخت موشن گرافیک مختص متحرک سازی وکتور نمیشه و انواع مختلفی مثل تلفیق فیلم رئال و موشن گرافیک، موشن گرافیک سه بعدی، موشن گرافیک با استفاده از وکتور یا تصاویر برداری، موشن گرافیک با استفاده از تصاویر اسلیمی، موشن گرافیک با استفاده از اینفوگرافیک، موشن گرافیک با متحرک سازی متون یا همون تایپو گرافی هم هست که هر کدوم در جایگاه خودشون فوق العاده ان .

اهمیت صدا و صدا گذاری در موشن گرافیک
یکی از ارکان اصلی موشن گرافیک صدا است ! طوری که به نظر من اگه یک موشن گرافیک حتی حرفه ای ! صدا گذاری مناسبی نشده باشد نمی تونه نظر مخاطب رو به خوبی جلب کنه ! بنابر این موسیقی زمینه و افکت های صوتی یکی از ارکان اصلی موشن گرافیک محسوب میشن.

نرم افزارهای مورد نیاز برای ساخت موشن گرافیک
برای ساخت یک موشن گرافیک نرم افزارهای زیادی رو می تونیم استفاده کنیم و این بستگی به ما داره که با کدوم نرم افزار تسلط داریم اما از مهمترین اونا میتونیم به نرم افزارهای زیر اشاره کنیم که هر کدوم میتونن در ساخت موشن گرافیک به ما کمک کنن.
Adobe After Effects
Adobe illustrator
Adobe Photoshop
Adobe Animate
و …

ابزارهایی که بیشتر در زمینه ساخت موشن گرافیک استفاده می شوند.
هر کسی با نرم افزارهای خاصی در زمینه ساخت موشن گرافیک مشغول به کار می شود اما نرم افزار قدرتمند افترافکت نرم افزاری است که یکی از شاخه های پر کاربرد آن ساخت موشن گرافیک است که می توان به صورت کاملا حرفه ای اقدام به ساخت موشن گرافیک کرد.
در همین راستا علاوه بر ویژگی های ثابت افترافکت ، شرکت های مختلف اقدام به ساخت پلاگین ها و اسکریپت هایی کرده اند که سهولت کار را برای کاربران چند برابر کرده است . به عنوان مثال اسکریپت DUIK اسکریپتی است که برای ریگ بندی کاراکتر در افترافکت کاربرد فراوانی دارد و می توان به صورت کاملا حرفه ای اقدام یه ریگ بندی یا همان استخوان بندی کاراکتر ها و انیمیت آنها کرد. ابزارهای فراوانی در زمینه های مختلف برای ساخت موشن گرافیک و … ساخته شده است که می توان به افترافکت اضافه کرد و از آنها استفاده کرد.

دسترسی به ابزارهای آماده برای ساخت موشن گرافیک :
هر نرم افزار در جایگاه خود دارای پیچیدگی های زیادی ه ، نرم افزار افترافکت هم جزء اون دسته از نرم افزارهاست که از دیدگاه من دنیای فوق العاده وسیعی داره و نمیتونیم بگیم کسی تسلط کامل به تمام شاخه های این نرم افزار رو داره .
اگه قرار باشه تو یکی از شاخه های این نرم افزار مثل ساخت موشن گرافیک، آرم استیشن و … شرع به کار کنید مسلما باید زمان زیاد، صبر و حوصله، پشتگار و مطالعه زیادی داشته باشید که اصولش همینه !! و برای حرفه ای شدن هیچ راهی جز این نیست !!
اما برخی از افراد میخان راه سخت رو یک شبه برن و تو کمترین زمان به اون چیزی که میخان برسن. در زمینه ساخت موشن گرافیک هم این مورد بسیار زیاد دیده میشه و خوشبختانه یا متاسفانه راه های زیادی برای این کار وجود داره که بارزترین اون استفاده از پروژه های و قالب های آماده س که افراد و شرکت های مختلف که در این زمینه تجربه، مهارت، زحمت و پشتکار داشتند اقدام به ساخت یه سری پروژه های اماده در موضوعات مختلف کردند تا افراد مبتدی هم بتونن در زمینه ساخت موشن گرافیک و … تجربه کسب کنن.
نمیشه گفت این کار خوبه یا بد چون هر کسی یه نظری داره و باید بگم پروژه آماده افترافکت، و وب سایت ما هم جهت دسترسی آسان تر و هزینه کمتر برای مخاطبان این رشته اقدام به انتشار و فروش ابزارها و پروژه های اماده در این زمینه کرده . اما توصیه ما اینه که از پایه به دنبال فراگیری ساخت موشن گرافیک و شاخه های دیگر نرم افزار افترافکت برین چون مطمئنا استفاده از پروژه های آماده دانشی به شما در زمینه ساخت موشن گرافیک اضافه نمی کنه و صرفا راه طولانی رو به یک راه کوتاه برای شما مبدل میکنه که این کوتاهی راه خودش مشکلات زیادی رو به همراه داره که تجربه ثابت کرده افرادی که از پروژه های اماده استفاده میکنن نمیتونن تصمیم گیری درستی برای پیاده سازی سناریوی مورد نظرشون داشته باشند چون ابزارهای آماده مختص یک موضوع خاص ساخته شده و یک فرد مبتدی به سختی میتونه این ابزارهارو سفارشی سازی و تغییر بده ! که این خودش یک مشکل اساسی محسوب میشه و از طرفی چون اصول اولیه و اصلی ساخت موشن گرافیک رو نمیدونن خروجی کار اونا سطح بسیار پایینی داره .
در عین حال امیدوارم از هر راهی که وارد این حرفه میشین به خوبی پیشروی کنید و ما نیز تمام سعیمون رو میکنیم در حوزه افترافکت اعم از پروژه آماده افترافکت، آموزش افترافکت، آموزش موشن گرافیک، ابزارها و پلاگین های ساخت موشن گرافیک و شاخه های دیگر افترافکت شما رو همراهی کنیم.

منبع:freeproject.ir


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 135
نویسنده : admin

آیا ورزش کردن بعد از غذا ضرر دارد؟
همیشه تصور می­شود که ورزش کردن پس از خوردن غذا موجب دل پیچه و سکته قلبی می­شود.­
اما جالب است بدانید، اکثر افراد در اثر ورزش کردن پس از غذا دچار دل درد نمی­شوند مگر اینکه زیاد غذا خورده باشند یا ورزش شدیدی انجام دهند…
معده یک کیسه عضلانی است. پس از خوردن غذا دریچه پائینی معده محکم بسته شده و اجازه عبور غذا را نمی­دهد. غذای موجود در معده موجب انقباض دیواره و در­نتیجه مخلوط­شدن غذا با شیره­های گوارشی می­شود­. تا زمانی که عضلات این دریچه، اکسیژن کافی دریافت کنند عمل خود را به درستی انجام می­دهند اما زمانی که ورزش­های خیلی سنگن انجام شود یا غذا زیادی خورده شده­باشد، ممکن است قلب توانایی نداشته باشد که همزمان خون کافی به عضلات اسکلتی و عضلات دریچه معده برساند و در اثر خون­رسانی کمتر، عضلات اکسیژن مورد نیاز را دریافت نکرده، منقبض شوند که این مسئله در فرد ایجاد ناراحتی می­کند.­
اگر می­خواهید به فرم­بدنی مورد نظرتان برسید­، در­حالیکه خیلی غذا نمی­خورید و ورزش­های خیلی سنگین انجام نمی­دهید­، می­توانید قبل­از ورزش غذا بخورید و مطمئن باشید هیچ عارضه­ای برای شما رخ نخواهد داد.
غذا خوردن پیش از ورزش، باعث می­شود شما سریع­تر وزن کم کنید زیرا در این صورت کالری بیشتری سوزانده می­شود. پس از غذا، بدن تا حدود ۴ ساعت کالری بیشتری مصرف می­کند. پس چنانچه بعد از غذا، ورزش کنید بدن شما نسبت به زمانی که غذا خوردن و ورزش را با فاصله انجام می­دهید، انرژی بیشتری می­سوزاند.
مقدار خون در خانم ها 3تا 5 و در آقایان 4تا6 لیتر است. وقتی انسان غذا می­خورد، خون به معده سرازیر می شود تا عمل هضم و جذب غذا صورت گیرد. در این صورت اغلب خون موجود در عروق انسان به معده وارد می­شود. اگر فرد در این هنگام به ورزش­کردن بپردازد، عضلات فعال به اندازه­کافی خون دریافت نمی­کنند. از آنجایی که خون انتقال­دهنده اکسیژن است، بنابراین اکسیژن کافی به عضلات فرد ورزشکار نمی­رسد. پس­از شروع ورزش و فعالیت­بدنی، کمبود اکسیژن ممکن است خود را به شکل درد در ناحیه شکم نشان می­دهد، با توجه به کاهش اکسیژن برای عضلات فعال، سیستم اسیدلاکتیک فعال شده و تخمیر صورت می­گیرد. این امر موجب تشکیل اسید لاکتیک و ایجاد خستگی در ورزشکار می­گردد.
نهایتا توصیه می­شود، 3تا 4 ساعت قبل از شروع هرنوع فعالیت ورزشی غذای خود را میل کرده باشید.
 
خلاصه ای از نکات برجسته « ورزش کردن بلافاصله بعداز غذا »
* این سوال که آیا خوردن غذا بلافاصله قبل از ورزش و فعالیت بدنی یا مسابقه کار درستی است یا خیر، در ذهن بسیاری از شما ممکن است بوجود آماده باشد.
* نکته بسیار مهم در رابطه با مدت زمان باقی مانده تا تمرین ورزشی بمنظور مصرف غذا یا مایعات، در ترکیبات موجود در غذا نهفته است که در ادامه راجع به آن مطالبی را خدمت شما خواهیم گفت.
* مواد مغذی اصلی در ترکیبات غذایی عبارتند از چربی­ها، کربوهیدرات­ها و پروتئین­ها. مواد مغذی فرعی نیز شامل ویتامین­ها، آب و مواد معدنی، که هرکدام بشکلی برای ورزشکاران ضروری هستند.
* چربی­ها، دیرهضم­ترین ماده غذایی هستند، این مواد پس از اینکه وارد معده ورزشکار بشوند، مدت زمان زیادی لازم دارند تا به انرژی تبدیل شده و به مصرف عضلات فعال برسند. بنابراین باید چند ساعت قبل از شروع ورزش مصرف شده باشند.
* کارشناسان ورزشی توصیه می­کنند حداقل­3 ساعت مانده به ورزش، غذای چربی­دار را مصرف کرده باشید. زیراتحقیقات نشان داده­اند که چربی­ها در مدت زمان بالاتر از 3 ساعت به زیرواحدهای سازنده خود یعنی اسیدهای چرب و آزاد تبدیل می­شوند.
* فاصله بین خوردن غذا و شروع تمرین ورزشی باید به اندازه­ای باشد که غذای میل­شده به کوچک­ترین اندازه خود درآمده باشد. در این صورت است که عضلات فعال ورزشی قادرند از انرژی آزاد شده این غذا آنها استفاده کنند.
* یکی­از مهمترین مواردی که ورزشکاران از آن شکایت دارند، سنگینی در معده بعلت شروع تمرین بالافاصله بعد از خوردن غذا است. خوب است این افراد بدانند سنگینی معده حاصل از خوردن غذا قبل از ورزش، کمترین افت کارآیی را در آنها ایجاد می­کند!
* پزشکان و متخصصین تغذیه عنوان می­کنند که کربوهیدرات­ها و پروتئین­ها بسیار سریع­تر از چربی­ها هضم و جذب شده و بعنوان انرژش در خدمت عضلات فعال قرار می­گیرند. این مدت زمان کمتر از 2 ساعت گزارش شده است.
* برخی ورزشکاران که بلافاصله بعد­از صرف غذا ورزش می­کنند، از درد در ناحیه شکم خود گله­مندند. این در­د بخاطر هیپوکسی عضلات تنفسی یا کاهش میزان اکسیژن در عضلاتی است که در امر تنفس دخالت دارند. اغلب با ادامه ورزش از بین می­رود.
* با خوردن غذا بلافاصله قبل از فعالیت­بدنی، رقابت بر سر جذب مقدار خونی که حجم آن در کل بدن ثابت است شروع می­شود. این رقابت به پیروزی معده برای جذب خون بیشتر نسبت به عضلات فعال می­انجامد، آیا می­دانید نتیجه این فرآیند چه خواهد بود؟
* دراین رقابت میزان خون عضله کاهش می­یآبد، در­ادامه میزان اکسیژن رسانی به عضلات کمتر شده و تخمیر صورت می­گیرد. تخمیر یعنی انجام فرایندهای بیوشیمیایی بدون حضور اکسیژن.
* حاصل این فرایند ترشح ماده­ای به­نام اسید­لاکتیک در عضلات ورزشی است. اسید لاکتیک بعنوان یکی از عوامل عمده و اصلی تولید خستگی در عضله و ورزش شناخته شده است.
* مدت زمان صرف غذا قبل از ورزش، در ورزش­های هوازی یا استقامتی بیشتر معنی پیدا می­کند. زیرا در این رشته­های ورزشی کار اصلی بر عهده اکسیژن است.
* بنابراین فاصله زمانی بین مصرف غذا و شروع فعالیت بدنی، بر روی ورزش­های سرعتی و قدرتی احتمالا تاثیر کمتری دارد. دلیل آن  را باید در سیستم­های انرژی­زایی آن جستجو کرد. در این رشته­های ورزشی به اکسیژن بسیار کمتری نیاز است.
* متخصصین علوم ورزشی عنوان می­کنند، محتوای تغذیه ورزشکار باید مشتمل بر­60 تا 70 درصد کربوهیدرات، تا 20 تا 25 درصد چربی و بین 10 تا 15 درصد پروتئین باشد.
* در ترکیب غذایی که قبل از این اشاره شد، کربوهیدرات دارای بیشترین سهم است. دلیل آن هم، زود هضم بودن و سریع الجذب بودن این ماده غذایی است. کربوهیدرات مهمترین منبع انرژی ورزشکاران است.
* بنظر می­رسد که با معده خالی ورزش کردن، بهتر از این است که بلافاصله قبل­از ورزش کردن اقدام به خوردن غذا کنیم.
* اگر از فرط گرسنگی قبل از ورزش کردن احساس ضعف داشتید، صرف چند لقمه کوچک از غذای مورد علاقه جهت جلوگیری از ضعف و افت قند خون لازم بنظر می­رسد. خوردن وعده غذایی اصلی را به بعد از ورزش کردن موکول کنید.
* عضلات فعال در هنگام ورزش­کردن، انرژی خود را از غذایی که ساعت­ها قبل مصرف شده است دریافت می­کند. بنابراین اگر تا شروع ورزش فاصله­ای ندارید، وعده غذایی کاملی مصرف نکنید، زیرا در امر انرژی­زایی به شما کمکی نخواهد کرد.
* تجربه ورزشکاران نشان می­دهد که، اگر ورزشی که قرار است انجام دهید یک فعالیت ورزشی سنگین و انرژی­گیر نسیت، لزومی ندارد به فاصله بین خوردن غذا و شروع فعالیت­ورزشی توجه زیادی بکنید.
* متخصصین علوم ورزشی و کارشناسان تغذیه پیشنهاد می­کنند که فاصله بین خوردن غذا تا شروع تمرین ورزشی، لازم است بالاتر از 3 تا 4 ساعت باشد. لازم به ذکر است که این زمان در صورتی که بیشتر محتوای وعده غذایی از نوعی چربی باشد، مدت ذکر شده بیشتر 3 تا 4 ساعت نیز خواهد بود.

منبع : recordar.blogfa.com


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 132
نویسنده : admin

لپ تاپ های استوک DELL 

 

بخاطر اینکه در انتخاب لپ تاپ استوک DELL با مشکل مواجه نشویم و لپ تاپ خوبی را انتخاب کنیم که علاوه بر لپ تاپ دست دوم بودن بتواند کارآیی لازم را برای ما داشته باشد شما را با لپ تاپ های دل و سری های اصلی آن آشنا می کنیم.

برند DELL توسط فردی آمریکایی تاسیس شد و به دلیل پیشرفت های چشم گیری که از سال 1998 داشته است جزو بهترین برند های دنیا به شمار می رود. در کشور ما نیز برند DELL بسیار شناخته شده است و همچنان لپ تاپ های قدیمی دل را مورد استفاده قرار می دهند. پس از این لحاظ انتخاب لپ تاپ های استوک DELL شاید به صرفه تر باشد چرا که با توجه به مطالب گفته شده می توان به زیاد بودن عمر مفید این لپ تاپ ها پی برد.

 

شناخت خانواده لپ تاپ های DELL جهت انتخاب بهتر لپ تاپ های استوک DELL

دل دارای چندین خانواده معروف است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

· Inspiro: این خانواده از پرطرفدارترین لپ تاپ های دل شناخته می شود. به دلیل تنوع زیاد محصول و همچنین دارای کارآیی های زیادی که می باشد و اغلب مصارف خانگی و اداری و شخصی دارد. تنوع قیمت در محصولات این خانواده بسیار زیاد است. ولی می تواند گزینه خوبی برای خرید لپتاپ استوک dell باشد. البته اگر خواهان عمر مفید این لپ تاپ به هنگام خرید هستید و میخواهید از خرید یک لپ تاپ استوک پشیمان نشوید پس به مدل های آن و همچنین سالم بودن لپ تاپ استوکی که تهیه می کنید دقت کنید. اگر آسیب های جدی فیزیکی و سخت افزاری نداشته باشد می تواند لپ تاپ استوک خوبی از برند دل باشد.

 

· Vostro: اگر شما خواهان خرید یک لپ تاپ استوک DELL و در عین حال لوکس هستید گزینه خوبی برای انتخاب شما است زیرا همچنان که کارآیی و سالم بودن و قدرت آن در انتخاب یک لپ تاپ استوک برای شما مهم است، از لحاظ ظاهری نیز می تواند بسیار مهم باشد. زیرا در بیشتر مواقع هنگام خرید یک لپ تاپ استوک ابتدا ظاهر آن است که خود نمایی می کند. این خانواده نسبت به خانواده اینسپایرون دارای تنوع کمتری است. و باتوجه به مشخصات مخصوص خود برای استفاده کاربر مربوط به خود مناسب هستند.

 

 

· Latitude: لتیتیود دل که در هنگام خرید یک لپتاپ استوک DELL می تواند لبخند رضایت را به لبان شما بیاورد حتما این سوال برایتان پیش آمد، که چرا؟ علت آن قدرت و کیفت بسیار بالای آن است. حتی در جاهایی مثل ارتش خود آمریکا به دلیل قدرتمند بودن این مدل از خوانواده دل، از آن استفاده می شود. پس اگر قصد خرید یک لپ تاپ استوک DELL، صنعتی و نظامی را دارید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنم.

 

 

· XPS: این مدل از لپ تاپ های دل نیز می تواند گزینه خوبی برای خرید یک لپ تاپ استوک DELL باشد چرا که این سری از لپ تاپ های DELL با لپ تاپ های اپل رقابت می کند. باتوجه به قیمت بسیار بالای این لپ تاپ ها نسبت به دیگر خانواده لپ تاپ های دل، شما می توانید این لپ تاپ ها را در دست افرادی مثل تاجران و بیزینس من ها و... ببینید. پس می توانید برای داشتن یک لپ تاپ استوک DELL و باب میلتان از هر جهت روی این مدل نیز حساب کنید.

 

 

· Alienware: اگر گیمر هستید و میخواهید یک لپ تاپ خوب و قدرتمند استوک DELL خریداری کنید، این خوانواده به شما پیشنهاد می شود.

 

همانطور که سری های لپ تاپ های DELL را بررسی کردیم شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین آن ها را انتخاب کنید و از خرید یک لپتاپ استوک پشیمان نشوید. همانطور که مشاهده کردید در هنگام خرید لپ تاپ های استوک DELL و لپ تاپ استوک HP با تنوع های زیادی روبه رو هستید. پس با دقت لازم و بسته به نیاز خود بهترین لپتاپ استوک از این برند ها را داشته باشید.

 

منبع : وب سایت اول استوک


تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1397
بازدید : 115
نویسنده : admin

هدف شما از تمرینات بدنی چیست؟ می خواهید یک حجم عضلانی بسازید و یا اینکه قدرت ماهیچه های خود را افزایش دهید؟؟
اکثر خانم ها و آقایان ورزش بدنسازی و فیتنس را یکی میدانند و گاهی آنها را با هم اشتباه می گیرند و با انتخاب نادرست به آن هدفی که مد نظرشان است نمی رسند.
در کراس فیتنس به بررسی تعاریف دقیق این دو ورزش و تفاوت های موجود بین بدنسازی و فیتنس پرداخته ایم تا با آگاهی و انتخاب صحیح و خرید ابزار و وسایل مورد نیاز ، ورزش مناسب با شرایط فیزیکی و روحی خود را انتخاب کنید.
در نگاه اول بدنسازی و فیتنس یکسان به نظر می رسند،در صورتی که تفاوتهایی بین این دو وجود دارد. بدنسازی از سال 1960 شکل گرفت؛ زمانی که ورزشکاران بدنسازی شروع به استفاده از هورمون تستسترون برای رشد عضلات و ماهیچه های خود کردند. به هر حال در بدنسازی احتیاجی به استفاده از دارو نیست و مانند فیتنس می تواند به شکل طبیعی انجام شود.
مطالعه بیشتر:ارتباط کیفیت زندگی و سن فیتنس
تفاوت اصلی بین بدنسازی و فیتنس

یکی از اصلی ترین تفاوت های بین بدنسازی و فیتنس این است که در فیتنس نیازی به وزنه زدن های سنگین نیست. در صورتی که در بدنسازی اصولا با هل دادن و کشیدن وزنه های سنگین درگیر هستیم. با وزنه زدن ماهیچه ها سریع تر رشد می کنند و ورزشکاران قدرت بدنی بیشتری بدست می آورند. یک قانون کلی و عمومی وجود دارد که می گوید وزنه زدن ، نسبتا آسان ترین راه برای رسیدن به توده عضلانی است.
بدنسازان بیشتر به برآمدگی و برجستگی عضلات و قوی و قدرتمند دیده شدن بوسیله عضلات حجیم خود، علاقه دارند. در صورتی که فیتنس در جهت مخالف آن است.
حتما بخوانید:  تنوع تمرینات با روئینگ
هدف اصلی در فیتنس، متناسب و خوش فرم بودن بدن است. و شما را به سمت یک زندگی فعال و سالم پیش می برد. فیتنس چیزی بیشتر از این نیست اما سوزاندن چربی و کالری اضافی هم در آن صورت می گیرد.
در بدنسازی مرحله ای به عنوان افزایش وزن وجود دارد؛ در صورتی که در فیتنس لزومی بر بدست آوردن توده عضلانی و حجیم شدن نیست.
تعریف فیتنس با توجه به جنسیت زن یا مرد بودن در جزئیات و تمرینات متفاوت است و فیتنس زنان در مقابل فیتنس مردان دارای تمرینات و روش های متفاوتی است.
فیتنس یعنی ” داشتن تناسب و زیبایی اندام”. به همین علت است که آقایان اکثرا به بدنسازی علاقه دارند و خانم ها تمایل زیادی به ورزش های فیتنس دارند.
فیتنس نیازی به تمرین روزانه ندارد
تفاوت مهم دیگر فیتنس و بدنسازی در مقدار فعالیت ورزشی است. یک جلسه بدنسازی ممکن است نزدیک به دو ساعت به طول انجامد ؛ در صورتی که یک جلسه فیتنس معمولا حدود 45 دقیقه زمان می برد. فیتنس بهترین روش برای خارج شدن از استرس در پایان یک روز گیج کننده و خسته کننده است.
بدنسازی معمولا به یک فعالیت ورزشی دائمی برای یک دوره 3 یا 4 بار در هفته به شکل ممتد نیاز دارد تا به نتیجه برسد اما در فیتنس به تلاش کمتر عضلات نیاز است .
حتما بخوانید:  نحوه صحیحی اسکات در تمرینات
اکثر بدنسازان پروتئین زیادی مصرف می کنند
تحقیقات نشان می دهد که بدنسازان پروتئین زیادی مصرف می کنند؛ به این علت که پروتئین اهمیت زیادی در ساختن عضلات و ماهیچه ها دارد و بسیاری از بدنسازان برای بدست آوردن حجم عضلانی از نوشیدنی های پروتئینی،ماهی و گوشت سفید در برنامه خود استفاده می کنند.
اما در فیتنس داستان تغذیه متفاوت است. فیتنس اساسا به معنای ” متناسب بودن” است و نیازی به خوردن یک غذای خاص برای متناسب ماندن نیست. فیتنس بیشتر بر خوردن غذای سالم مانند سالاد ، سبزیجات و میوه  تکیه دارد. و بیشتر کسانی که فیتنس کار می کنند اینگونه به نظر می رسد که در حال کم کردن چربی هستند.
بدنسازان ماهیچه های خود را حجیم می کنند و فیتنس کاران به عضلات خود قدرت می بخشند
بدنسازان معمولا وزنه می زنند به جای اینکه به آن شکل بدهند. بدنسازی درباره حجیم کردن عضلات جلو بازو، پاها، سینه و پشت کمر است. در صورتی که در فیتنس توده عضلانی شکل نمی گیرد.
حتما بخوانید:  باید و نباید های ورزش در گرمای تابستان
فیتنس در باره قوی کردن ماهیچه ها از طریق تمرینات ورزشی است و اصلا با وزنه زدن سر و کار ندارید و بر پایه تمریناتی است که در آن کشش عضلات و ماهیچه ها اهمیت دارد ؛اما نه هر عضله ای. در فیتنس با یک شکم عضله ای و پاهای فرم گرفته بدون چربی روبرو می شویم. در فیتنس عضلات قوی می شوند، اما نه آنقدر که بر حجم آن افزوده شود.
بدنسازی درباره رشد عضلات و افزایش حجم ماهیچه ها صحبت می کند؛اما فیتنس ماندن در یک تناسب بین لاغری و چاقی و فرم دهی به اندام است.
منبع : crossfitness.ir

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان reza-fablog و آدرس rezafathabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com