عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
بازدید : 172
نویسنده : admin

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
بازدید : 82
نویسنده : admin

اگر موهایتان سوخته و یا وز شده است بوتاکس مو را در نظر بگیرید که با بهترین مواد و ویتامین ها می تواند التیام بخش موهای شما شود.


تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
بازدید : 103
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 

 


تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1398
بازدید : 111
نویسنده : admin

یک متخصص پوست و مو با تاکید بر لزوم انجام تزریق چربی تحت نظر متخصصان پوست یا جراحی پلاستیک در متقاضیان انجام این امر، گفت: لازم است از انجام این عمل تحت نظر غیرمتخصص اجتناب شود، زیرا ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری برای فرد به دنبال داشته باشد.

 

 


تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1398
بازدید : 103
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه و گسترش در بازار میباشد.


تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
بازدید : 100
نویسنده : admin

تزریق ژل و فیلر ها هیچ عوارضی ندارد اما ...

استفاده از ژل ها و فیلرهای ارزان قیمت که مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
استفاده از ژل ها و فیلرها با ماندگاری دائم (مثل ژل پاژ که در گذشته به کار می رفت).
تزریق ژل و فیلر در مراکز غیر معتبر.

 


تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
بازدید : 96
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که به حسابرسان و حسابداران در ضبط و گزارش معاملات مالی شرکت کمک می کند. عملکرد نرم افزار حسابداری از محصول به محصول و از یک صنف به صنفی دیگرمتفاوت است. شرکت های بزرگ تر ممکن است تصمیم به راه اندازی یک سیستم سفارشی باشند که نرم افزار حسابداریشان باید یک مقدار حجم گسترده تری از فرشگاه ها و بیزینس هایی که ادارات مختلف ادغام می کنند، داشته باشند .


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 79
نویسنده : admin

خطوط پیشانی و چین و چروک های اطراف ابرو می توانند فرد را بیشتر از هر زمانی دیگر پیر و فرسوده نشان دهد. لیفتینگ ابرو باعث جوانسازی پوست شما شده و می تواند شما را کمتر عصبی و خسته نشان دهد. جراحی سنتی ابرو شامل برش درطول خط مو از گوش به گوش، بلند کردن پوست و تنظیم عضلات ابرو است. اخیرا روش آندوسکوپی لیفتینگ ابرو جایگاه محبوبی پیدا کرده است و نتایج آن تقریبا خوب بوده است. با اینکه برش ها کوچک و در خطوط مو هستند اما همچنان ریسک جراحی وجود دارد. سوالی باقی می ماند، آیا ممکن است بوتاکس ابرو یا پیشانی مورد استفاده قرار گیرد؟ البته!

 


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 108
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری چیست ؟ نرم افزار حسابداری برنامه ای است که به کسب و کار کوچک کمک می کند تا امور مالی خود را با ردیابی پول دریافتی، بدهکاری و بستانکاری خود مدیریت کند. ما در این قسمت از این مطلب گوشه ای از اطلاعات راجب نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه و آسان برای استفاده برای کسب و کارهای کوچک برای شما ارائه میدهیم .


تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1398
بازدید : 90
نویسنده : admin

بوتاکس چه تاثیری در جوانسازی پوست دارد؟
روش جوانسازی به 2دسته تقسیم می‌شود؛ روش درمانی و روش پیشگیری. بوتاکس جزء روش پیشگیری در پوست است. درمورد بوتاکس شاید مطالب زیادی را خوانده باشید به‌همین خاطر به‌طور مختصر درمورد عملکرد آن توضیح می‌دهیم. چین و چروک صورت ناشی از عوامل متعددی است. چین‌های پیشانی و بین ابروها به‌علت انقباض و جمع شدن عضلاتی است که زیر پوست آن ناحیه قرار دارند. منقبض کردن عضلات پیشانی باعث پیدایش فرورفتگی و چین خوردگی پوست می‌شود. با شل کردن عضلات، پوست هم صاف می‌شود اما با گذشت سال‌ها و انقباضات مکرر جای این چین‌ها دائمی می‌شود به‌نحوی که حتی وقتی انقباض نیز وجود ندارد چین‌ها روی پیشانی باقی هستند. 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان reza-fablog و آدرس rezafathabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com